Blokkade op 0906/0909-servicenummers

Reputatie 2
Ik zou graag 0906/0909-servicenummers willen blokkeren op mijn mobiel abonnement, kan dit?

MVG,

@vene
icon

Beste antwoord door Raymond 22 juni 2011, 08:25

@@vene
Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Ik heb de blokkade op 0906- en 0909-nummers voor je geactiveerd. Nadat je je toestel uit en aan hebt gezet kun je deze nummers niet meer bereiken. Andere 0900-nummers zijn nog wel bereikbaar.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

277 reacties

Reputatie 6
@@vene

Ik heb de blokkade op 0906- en 0909-nummers voor je geactiveerd. Nadat je je toestel uit en aan hebt gezet kun je deze nummers niet meer bereiken. Andere 0900-nummers zijn nog wel bereikbaar.
hallo ik las net even dat je service nummers kunt blokkeren vanaf hier .

maar kan dat ook anders om ?

mvg rob
Reputatie 6
Badge +12
Hi Rob,

Ja ze kunnen het ook verwijderen.
Ze zijn er morgen weer.
en dan gewoon via deze forum ?
Reputatie 6
Badge +12
@Rob,

Ja ze komen vanzelf, je moet natuurlijk wel geduld hebben want ze hebben het ook druk;)
oke dat is mooi ,

ja geduld heb ik wel alleen ik wist niet dat het hier ook kon .

nog bedankt voor het reageren

(Y)
Reputatie 2
Hoi,
graag zou ik ook de 090x nummers willen blokkkeren.
Wat moet ik hiervoor doen?
Mvg,
Bas
Ik probeerde net een 0900 nummer te bellen, en kreeg te horen: "deze oproep is niet toegestaan". Ik bel wel vaker 0900 nummers en dat ging altijd prima. (Al kost het belachelijk veel geld.... )

In de Faq's staat dat je een betalingsachterstand kan hebben en dat ie dan geblokkeerd is.

Maar ik heb geen betalingsachterstand of iets dergelijks. Mijn maandbetaling wordt al 6 jaar lang automatisch van mijn rekening afgeschreven. Er staat nog iets van 60 euri op!

Weet iemand bij welk kaboutertje ik nu moet zijn om dit weer recht te breien?
Reputatie 7
@robwes
Mijn excuses voor de late reactie. ik zie dat je inmiddels de blokkade hebt laten verwijderen.

@basrobbers
Wanneer je 090X servicenummers wilt blokkeren kan ik dat voor je in orde maken. Deze blokkade kost éénmalig €15,-. Ga je akkoord met deze kosten dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen.

@ing74899
Ik heb het voor je nagekeken en ik zie geen blokkade staan op 0900 nummers. Kun je aangeven welk 0900 nummer je niet kunt bellen? Je mag het 0900 nummer ook aan mij doorgeven via privébericht. Ik kijk het dan voor je na.
bij de prepaid kun je geloof ik geen een meer bellen 😛

heb ik ook last van

ik snap het ook niet helemaal waarom dat die nummers bij me prepaid het niet doen 😞
Reputatie 2
Zou je voor mij 0906 nummer willen blokkeren

groetjes

Wesley
ik zou ook graag mijn 0906 en 0909 nummers geblokkeerd zien
Reputatie 7
@Newess
Wesley, Welkom op het T-Mobile Forum. 🙂

Ik kan 0906-nummers voor je blokkeren. Deze blokkade kost éénmalig €15,-. Ga je akkoord met deze kosten dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen. Ik maak het dan voor je in orde.

@iskra
Welkom op het T-Mobile Forum!

Een blokkade voor 090X-nummers kost éénmalig €15,-. Als je hiermee akkoord gaat dan kun je mij een privébericht sturen. Ik activeer dan de blokkade voor je.
Voorheen kon ik gewoon bellen naar servicenummers, maar dat is nu geblokkeerd. Ik heb echter geen betalingsachterstand. Graag zou ik de blokkade willen laten opheffen. Hoe kan ik dit laten gebeuren?
Reputatie 6
@LeviniaS2311

Er staat wel een blokkade op servicenummers. Deze heb ik voor je verwijderd. Nadat je het toestel uit en aan hebt gezet kun je weer naar servicenummers bellen.
hoi kunnen jullie mij ook helpen met de blokkade op 0909 nummers?
Reputatie 5
@rayc40

Zoals mijn collega CindyS reeds in dit topic heeft aangegeven betaal je eenmalig €15.- om een blokkade te laten plaatsen op het gebruik van 090X-nummers. Als je akkoord gaat met deze kosten kun je me dit laten weten per privébericht. Ik zal daaropvolgend de blokkade voor je plaatsen.
ik zou graag betaalnummers willen laten blokkeren hoe gaat dit in ze werk
Reputatie 6
@mausses

Er zijn 2 verschillende blokkades voor servicenummers. Je kunt alle 090X-nummers (0900-nummers, inclusief nummerinformatiediensten) óf alleen de 0906- en 0909-nummers blokkeren. Voor het activeren van de blokkade wordt €15,- in rekening gebracht. Als je de blokkade wilt activeren, wil je me dan een privébericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, woonplaats en geboortedatum en welke blokkade je geactiveerd wilt hebben?
ik zou graag mijn blokering voor 0909 nummers er afwillen weet iemand hoe ik dat kan doen
Reputatie 6
waldo3620 als je prepaid heb kan je het doen door eenmalig 20 euro op te waarderen dan gaat de blokkade weg
oke dankje wel
Ik zou graag ook alle service nummers willen blokkeren, kan dit?

Mvg.

Nick
Ik heb sowieso al meer dan 20 eur opgewardeerd en ik kan geen 2580, 9000 nummers enzo smsen/bellen.

Zouden jullie mijn blokkade eraf kunnen halen?
Reputatie 6
@NickvanLoon

Er zijn 2 verschillende blokkades voor servicenummers. Je kunt alle 090X-nummers (0900-nummers, inclusief nummerinformatiediensten) óf alleen de 0906- en 0909-nummers blokkeren. Voor het activeren van de blokkade wordt €15,- in rekening gebracht. Als je de blokkade wilt activeren, wil je me dan een privébericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, woonplaats en geboortedatum en welke blokkade je geactiveerd wilt hebben?

@Hoodboy
Ik zie dat de blokkade op 11 september automatisch is verwijderd. Heb je je toestel al een keer uit en aan gezet?