Blokkade op 0906/0909-servicenummers

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

277 reacties

ik wil graag 0909 bellen maar dat gaat niet willen jullie hem deblokkeren alvast bedank.
Reputatie 6
@monolietje
De blokkade is vannacht automatisch verwijderd. Als je je toestel uit en aan hebt gezet, dan kun je naar servicenummers bellen.
zouden jullie voor mij de 090x nrs kunnen deblokkeren. er staat nu een blokkade op

alvst bedankt
Reputatie 5
@moglii

De blokkade op 090X-nummers is per direct verwijderd. Wanneer je het toestel éénmalig hebt uit en weer aangezet kun je per direct gebruik maken van de desbetreffende nummers.
ik wil graag alle nrs ge-deblokkeerd hebben.... zouden jullie dit ook kunnen regelen ??

ik wil graag alle nrs ge-deblokkeerd hebben.... zouden jullie dit ook kunnen regelen ??

iemand ???
Reputatie 5
@sandra11

Voor het blokkeren van 090X-nummers wordt eenmalig een bedrag in rekening gebracht van €15. Als je hiermee akkoord gaat kun je me hierover even een privéberichtje sturen. Dan zal ik de 090X-nummers per direct voor je blokkeren.
ik wil graag DE blokkeren
Reputatie 5
@sandra11

Mijn excuses. Daar heb ik overheen gelezen. Ik heb je reeds per privébericht een antwoord gegeven over de actieve blokkades.
hallo
met mijn vorige abonnement kon ik altijd naar 0906 en 0909 bellen en dat ging dan ook van mijn abonnement kosten af maar nu moet ik daar apart voor betalen dat vind ik wel raar heb daar nooit om gevraagt
wil dit graag verandert hebben naar de ouwde situatie

mvg

gert-jan
Reputatie 5
@Gert Jan

Voorheen heb je gebruik gemaakt van een Flex abonnement. Hierbij gingen alle kosten vanuit de bundel. Op 8 november 2010 heb je een vernieuwing aangevraagd via de website van de Belcompany. Hierbij heb je gekozen voor een Relax abonnement. Bij dit abonnement gaan alleen de belminuten voor vaste nummers en mobiele telefoonnummers binnen Nederland uit de bundel. Dit is niet terug te draaien.
dat is mooi balen dan
Zouden jullie ook bij mij 0909 en 0906 nummers kunnen blokkeren?!
Reputatie 6
@Evert1985
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik heb de 0906- en 0909-servicenummers voor je geblokkeerd. Nadat je je toestel uit en aan hebt gezet, zijn deze nummers niet meer te bellen.
Raymond schreef:

@Evert1985

Ik heb de 0906- en 0909-servicenummers voor je geblokkeerd. Nadat je je toestel uit en aan hebt gezet, zijn deze nummers niet meer te bellen.

Super bedankt en wat ontzettend handig dit forum!
zou het bij dit abbonement ook geregeld kunnen worden van het blokkeren van 0906 & 0909 nummers?

Groeten Wesley
Reputatie 5
@Wesley90

Ik heb de blokkade op 0909- en 0906-nummers zojuist voor je aangebracht. Zodra je het toestel éénmalig uit- en weer aan hebt gezet zal de blokkade actief zijn. 🙂
Daar ben ik blij om..

hardstikke bedankt.

groeten
Ik wil ook graag 0909 en 0906 nummers geblokkeerd hebben.
Reputatie 5
@Tom B.

Ik heb de blokkade op 0909- en 0906-nummers per direct geplaatst. Zodra je het toestel éénmalig uit- en aan hebt gezet zal de blokkade in werking gaan.

@ Tom B.
Ik heb de blokkade op 0909- en 0906-nummers per direct geplaatst. Zodra je het toestel éénmalig uit- en aan hebt gezet zal de blokkade in werking gaan.

Hartstikke bedankt!
ik wil graag een blokkade voor 0906 en 0909 nummers op mijn mobiel. Kunt u dat voor me regelen?
Reputatie 6
@atj

Ik heb de blokkade op 0906- en 0909-nummers voor je aangevraagd. Nadat je je toestel uit en aan hebt gezet is de blokkade geactiveerd.
ik zou ook graag mijn 0906 en 0909 nummers geDEblokkeerd zien

Alvast bedankt!

Boefje1
Reputatie 5
@Boefje1

Welkom op het T-Mobile Forum!

In het systeem is terug te zien dat je reeds het vereiste bedrag van 20 euro hebt opgewaardeerd. Ik heb de blokkade dan ook direct voor je verwijderd. Zodra je het toestel éénmalig uit- en aan hebt gezet kun je gebruik maken van alle 090X-nummers. 🙂