Blokkade op 0906/0909-servicenummers

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

277 reacties

Reputatie 4
@ElineK & @Alexxx

@ElineK Welkom op het T-Mobile forum! :)

Voor nieuwe PrePaid-klanten is de mogelijkheid om naar betaalde servicenummers te bellen en gebruik te maken van sms-diensten, aanvankelijk standaard geblokkeerd. Zodra je het beltegoed een keer met € 20,- (of meer) opwaardeert, wordt deze blokkade opgeheven.
Zouden jullie bij mij ook 0906 nummers kunnen blokeren?

bvd
Reputatie 6
@Wulffers
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Heb de blokkade geactiveerd.
Oke hartelijk dank

Ook ik wil graag de blokkade...
Reputatie 5
@Bart Verhoeven
Welkom op het T-Mobile Forum:).

Ik heb de blokkade voor je geactiveerd op het telefoonnummer waarmee je bent ingelogd.
graag zou ik de blokkade ook op mijn telefoon hebben!

heb hiervoor ook de klantenservice gebeld, helaas zonder resultaat!

kan iemand dit voor me regelen?
Reputatie 5
@dennis1977

Ik heb de blokkade op 0906/0909-nummers zojuist geplaatst. Als je even het toestel helemaal uit en weer aan zet zal de blokkade actief gaan.
Ik wil graag 0909 en 0906 laten blokkeren.

Bvd
Reputatie 2
@dennis84

Ik zie dat je hierover inmiddels al telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice en dat de blokkade is geactiveerd.
Bren1 schreef:

@dennis84

Ik zie dat je hierover inmiddels al telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice en dat de blokkade is geactiveerd.

Ik zou ook graag een blokade op mijn foon willen voor alle 0900/0909/0906 nrs en welke er nog meer zijn voor al die betaalde nrs word er niet goed van.

alvast bedankt
Reputatie 2
@everzwijn5

Ik zie dat de blokkade vandaag is toegevoegd.
Reputatie 5
@everzwijn5

Ik heb zojuist een blokkade geplaatst op het gebruik van 090X-nummers. Zodra je het toestel éénmalig uit en aan hebt gezet kun je hier niet langer gebruik van maken.
sorry foutje is al gedaan
ik zou ook graag alle 0900 nrs willen blokeren alvast bedankt.

@everzwijn5

Ik heb zojuist een blokkade geplaatst op het gebruik van 090X-nummers. Zodra je het toestel éénmalig uit en aan hebt gezet kun je hier niet langer gebruik van maken.

ik heb het uitgeprobeerd maar er kan nog steeds naar dat soort nrs gebeld worden hoe kan dit
Reputatie 6
@everzwijn2
Dat klopt. Het verzoek voor de blokkade was gedaan via het forumaccount everzwijn5. Op het 06-nummer wat daaraan is gekoppeld zijn de 090x-nummers geblokkeerd.

Ik heb nu ook de blokkade geactiveerd op het andere nummer. Wil je je toestel een keer uit- en aanzetten?

@everzwijn2
Dat klopt. Het verzoek voor de blokkade was gedaan via het forumaccount everzwijn5. Op het 06-nummer wat daaraan is gekoppeld zijn de 090x-nummers geblokkeerd.

Ik heb nu ook de blokkade geactiveerd op het andere nummer. Wil je je toestel een keer uit- en aanzetten?

Ik kan op het nummer van everzwij 5 nog gewoon bellen naar de 0900 nrs hebben we gisteren uitgeprobeerd
Reputatie 5
@everzwijn5

Dat klopt. Ik heb destijds alleen een blokkade aangebracht op 0906/0909-nummers. Dit topic heet dan ook 'blokkeren 0906/0909-nummers. In het systeem is terug te zien dat vandaag alsnog de blokkade op 0900-nummers is aangebracht.
Kan er ook voor gezorgt worden dat ik juist wél 0909 nummers kan bellen? Het gaat hierbij om een prepaid kaart van T-mobile.

Met vriendelijke groet, 

Johannex.
Reputatie 5
@Johannex

In het systeem is terug te zien dat de blokkade reeds is opgeheven. Kan ik je verder misschien nog ergens mee helpen?

@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/johannex-259682/"

In het systeem is terug te zien dat de blokkade reeds is opgeheven. Kan ik je verder misschien nog ergens mee helpen?

Nee hoor, dat was alles voor nu. Mocht ik nog vragen hebben en of suggesties, etc. Dan hoor je het van me. In ieder geval vriendelijk bedankt, en overigens wil ik zeggen dat de service van T-mobile (dus op het forum) uitstekend is. Heel goed werk!
Hallo mensen ik wil graag hebben dat ik geen 0900 nummers meer kan bellen want dit kost me handen vol geld me broertje pakt steets me telefoon en dan gaat er weer €50 aan op.. kunt u aub helpen mvg jordy
Reputatie 6
@Johannex
Dank voor je compliment! Als je vragen hebt, dan weet je waar je ook terecht kan! 🙂 Fijn weekend!
Reputatie 7
@knetterkaak

Wanneer je akkoord gaat met de kosten van €15,- voor deze blokkade kun je me een privébericht sturen. Ik activeer dan deze blokkade voor je.

Om te voorkomen dat je broertje jouw telefoon gebruikt kun je ook een ontgrendelpatroon instellen. Hoe je dit kunt doen lees je op pagina 25 van de handleiding.