Als ik een SMS probeer te sturen dan krijg ik het bericht van 1555 "Je kunt geen gebruik maken van deze dienst omdat je nummer hiervoor geblokkeerd is. Maak de blokkade ongedaan op www.payinfo.nl ..."
Echter, op www.payinfo.nl verwijzen me me door naar de website van T-Mobile omdat je op de website van T-Mobile zelf de blokkades moet regelen. Op T-Mobile zelf staat alles gedeblokkeerd. Op www.payinfo.nl kan ik niets meer instellen.
Om een lang verhaal kort te maken: Ik kan nog steeds geen SMS sturen naar bijv. 8118 (Koopsom). Wat T-Mobile daarna zegt is eigenlijk zoek het zelf maar uit, wij kunnen niets meer doen. Overigens werken gewone SMS'jes prima.
Vraag: hoe nu verder? Ik kan Payinfo niet contacten en bij via de klantenservice van T-mobile geven ze aan dat ik maar een bericht moet sturen in de community omdat zij mij ook niet verder kunnen helpen. Wie dan wel!?
Beste antwoord door David
Hoi
Hopelijk kunnen we achterhalen waar het door komt dat je geen SMS kunt versturen naar dit nummer!
Ik heb gelijk even nagekeken of er misschien vanuit ons een blokkade staat op jouw aansluiting, maar dit is niet het geval. Zou je kunnen aangeven of dit probleem alleen bij dit betaalde nummer voorkomt of bij alle betaalde diensten? Als het eerste het geval is dan zou het namelijk een probleem van de aanbieder kunnen zijn en anders is het wellicht een blokkade die op jouw telefoon zelf is ingesteld. Van welke telefoon maak je gebruik op dit moment? Heb je al gecontroleerd of betaalde berichten misschien geblokkeerd staan in de instellingen van jouw telefoon?
Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen en hopelijk kunnen we je dan snel verder helpen!