Beantwoord

Blokkade opheffen

• 20 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 179 Bekeken

Zouden jullie mijn blokkades willen opheffen. Voor betaalde telefoonnummers.
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Amy 23 oktober 2016, 10:54

Hey goedemorgen Hans,

Ik ben net in jouw gegevens gedoken en er zijn geen blokkades actief.

Wanneer er een blokkade actief is op een bepaald nummer dan zou je ook via Payinfo kunnen achterhalen of er wellicht iets geblokkeerd is. Heb je daar al gekeken? :)

Laat je het aan ons weten of het gelukt is? Als wij nog iets voor je kunnen betekenen, let me know!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey goedemorgen Hans,

Ik ben net in jouw gegevens gedoken en er zijn geen blokkades actief.

Wanneer er een blokkade actief is op een bepaald nummer dan zou je ook via Payinfo kunnen achterhalen of er wellicht iets geblokkeerd is. Heb je daar al gekeken? :)

Laat je het aan ons weten of het gelukt is? Als wij nog iets voor je kunnen betekenen, let me know!
Het lukt mij nog steeds niet, ik heb een Samsung A3 kan het aan de instellingen liggen?
Zo ja even een uitleg waar ik het kan vinden, stapsgewijs graag.

Hans.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hans,

Dankjewel voor je reactie. Ervaar je dit probleem met alle betaalde nummers of alleen een bepaald nummer? Als je wilt controleren of je via Payinfo geblokkeerd bent voor een betaalde dienst dan kun je eerst naar Payinfo> Kies voor Inzien & Opzeggen om inzicht te krijgen in betalingen en voor het beheren van lopende abonnementen. Klik hieronder op (de)Blokkeren om SMS-diensten aan of uit te zetten.

Laat je mij weten of het hiermee lukt?
Ik ervaar dit met alle betaal nummers, maar ik kan het op Payinfo ook niet vinden.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Hans,

Jammer om te lezen dat het nog niet opgelost is! Kun je eens kijken of 'Anonieme gesprekken' aangevinkt staat in jouw blokkeerlijst? Ga daarvoor naar het startscherm > Telefoon > Meer (rechtsboven) > Instellingen > Oproepen blokkeren > Blokkeerlijst > Anonieme oproepen blokkeren: 'Uit'.

Overigens zie ik ook dat je een vrij prehistorische simkaart hebt! 😉 Dit kan ervoor zorgen dat je een minder goede verbinding hebt. Mogelijk heeft het ook effect op dit probleem met betaalde nummers bellen, maar het is in ieder geval altijd goed om jouw simkaart te vervangen. Ik wil je graag kosteloos een nieuwe simkaart toesturen, maar daarvoor heb ik wel even je gegevens voor nodig. Kun je daarom jouw gegevens invullen via deze pagina via de knop 'registreren'? Dan krijg je ook nog eens 5 euro gratis beltegoed, altijd mooi meegenomen! Zodra jouw gegevens bekend zijn, stuur ik een nieuwe simkaart naar je toe.

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer