Beantwoord

Blokkades betaalde diensten

• 28 maart 2018
  • 8 reacties
  • 298 Bekeken

Ik wil graag berichten kunnen zenden aan bv 3030, maar krijg de melding dat sit geblokkeerd is. Volgens my T-Mobile wordt alles echter toegestaan en ook via mijnsmsdiensten.nl (oid) zijn geen blokkades bekend. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door David 29 maart 2018, 16:30

Hoi MomST,

Top om te lezen dat je samen met CrisTien al van alles hebt gecontroleerd en geprobeerd! Dat helpt ons ook weer om jou vervolgens verder te helpen! 🙂 Bedankt CrisTien, voor jouw hulp!

Aan onze kant heb ik ook alles grondig voor je onderzocht, maar ik zie hier geen bijzonderheden terug, zoals een blokkade of openstaand bedrag. Alles is netjes betaald en er is dan ook niets geblokkeerd! Het lijkt er op dat in het toestel deze diensten geblokkeerd zijn. Zou het kunnen dat je een melding had ontvangen over eventuele kosten bij berichten? Wellicht heb je die in alle haast een keer weggeklikt, kan ik zo begrijpen! Zou je de stappen uit dit topic eens kunnen bekijken en de gegeven suggesties uit kunnen voeren? Grote kans dat je het met die instructies al kunt opheffen!

Als dit nog niet werkt, dan horen we graag wat je hebt geprobeerd! We gaan je dan zo snel mogelijk verder helpen, zodat jij gewoon naar dit nummer kunt SMS'en! 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond MomST, je kan de blokkade zelf opheffen in je account.
Klik op de optie ‘Meer’ data vind je ongeveer onderaan de optie ‘blokkades’ zet of haal het vinkje weg van je keuze. (Betalen van sms-diensten of mobiele diensten (FTMSC)

Let op: er zijn spelletjessite die je ongemerkt lid maken en veel geld per week rekenen en het zonder jou toestemming van je rekening halen via Tmobile sms (FTMSC) dus doe voorzichtig met die betaaldiensten. (Gratis advies) 🤫 fijne avond!
Dat is het hem nu juist, volgens mijn account is alles toegestaan en zijn er dus geen blokkades.
Reputatie 7
Badge +20
🤔 heb je betaalachterstand? Dan lukt het ook niet!

• Zet je telefoon eens uit en weer aan; daarmee wordt het toestel opnieuw aangemeld op het netwerk en dat lost in veel gevallen 'vanzelf' het probleem op.

• Staat het sms-centralenummer correct in je toestel? Dit sms-centralenummer moet zijn: +316 2400 0000
Bron: site Tmobile

Werkt dit niet dan moet je wachten op de hulp van de moderators.
Ik betaal altijd keurig op tijd 🙂. Uit en aanzetten heeft ook niet gewerkt en het smscentralenummer klopt... Dat wordt dan toch even wachten gok ik.
Reputatie 7
Badge +20
Helaas, hopelijk pikken de moderators dit snel voor je op!
Meer ideeën heb ik niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi MomST,

Top om te lezen dat je samen met CrisTien al van alles hebt gecontroleerd en geprobeerd! Dat helpt ons ook weer om jou vervolgens verder te helpen! 🙂 Bedankt CrisTien, voor jouw hulp!

Aan onze kant heb ik ook alles grondig voor je onderzocht, maar ik zie hier geen bijzonderheden terug, zoals een blokkade of openstaand bedrag. Alles is netjes betaald en er is dan ook niets geblokkeerd! Het lijkt er op dat in het toestel deze diensten geblokkeerd zijn. Zou het kunnen dat je een melding had ontvangen over eventuele kosten bij berichten? Wellicht heb je die in alle haast een keer weggeklikt, kan ik zo begrijpen! Zou je de stappen uit dit topic eens kunnen bekijken en de gegeven suggesties uit kunnen voeren? Grote kans dat je het met die instructies al kunt opheffen!

Als dit nog niet werkt, dan horen we graag wat je hebt geprobeerd! We gaan je dan zo snel mogelijk verder helpen, zodat jij gewoon naar dit nummer kunt SMS'en! 🙂
Het lijkt allemaal goed te zitten in mn telefoon. Als ik mijn sms verzend krijg ik inderdaad een melding over betaalde diensten. Ik klik op toestaan en vervolgens keuze onthouden. Binnen 2 seconden na verzenden krijg ik echter de volgende sms:

Je kunt geen gebruik maken van de dienst omdat je nummer hiervoor is geblokkeerd. Maak de blokkade ongedaan op www.smsdienstenfilter.nl en ontvang de dienst.

Maar daar staat alles dus ook goed! Ik snap 'm niet meer 😢
Hoi MomST.

Zou je eens willen proberen of een andere telefoon het verschil maakt? En, als je er toestemming voor krijgt, of je met een andere simkaart in jouw toestel wèl een bericht kunt sturen?

Op die manier kun je in ieder geval uitzoeken of het probleem zich in je toestel, simkaart of beide bevindt.

Reageer