Vraag

Blokkades blijven geblokkeerd

• 4 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 607 Bekeken

SMS diensten en van 3e partijen en via google play zijn geblokkerd krijt dan elke automatische SMS van T-mobile dat ik dan contact moet op nemen en dat doe ik dan en die zeggen dat alles is toegestaan maar alles is toegestaan in mijn account en dat zegt de klanten service van T-mobile ook wat en hoe nu verder??

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @chefmeijer Begrijp ik het goed dat je aankopen wil doen via je T-mobile rekening maar dat lukt niet?
er zit een limiet op het bedrag ben je soms over je limiet heen?
Sorry ik begrijp het niet helemaal.
Hallo @chefmeijer Begrijp ik het goed dat je aankopen wil doen via je T-mobile rekening maar dat lukt niet?
er zit een limiet op het bedrag ben je soms over je limiet heen?
Sorry ik begrijp het niet helemaal.

Nee heb geen limiet er op zitten
Ja dat wilde ik doen ja ik doe het eigenlijk al jaren en na 22 september niet meer en ik en en T-mobile kan ook niks vinden
Reputatie 7
Badge +20
Mmm @chefmeijer Dat is heel lastig, je mag niet meer dan €200;- per maand extra via je rekening van TM. Betalen Er zit voor elke klant een limiet op!
Als er betaalachterstanden of een betaalregeling is kan je op die manier ook geen aankopen doen.

Je zal helaas moeten wachten op een reactie van een moderator.
Ze doen hun best om binnen de 24/48 uur te reageren (mits niet te druk)
In het weekend kan het iets langer duren.

Tegenwoordig kan je voor ‘Google play’ tegoed kaarten kopen. (Ook online en gelijk te gebruiken)
Misschien ben je voor nu daar snel mee geholpen tot de moderators het probleem kunnen oplossen,
Groetjes en gezellig weekend

Reageer