Beantwoord

Blokkeren 0906-nummers

• 4 december 2016
  • 5 reacties
  • 250 Bekeken

Beste medewerker/moderator,
graag zou ik via deze weg een blokkering vragen voor 0906 nummers. Ik kijk uit naar uw reactie en alvast hartelijke dank voor de moeite!
icon

Beste antwoord door KoenM 4 december 2016, 15:31

Hoi stewy83,

Je kunt zelf eenvoudig deze diensten blokkeren.

Log in op je eigen My T-Mobile en ga dan onder 'Gegevens en Instellingen' naar 'Blokkades'. Onder dat kopje kun je diverse blokkades instellen.

Wanneer je een blokkade wilt die alleen door T-Mobile geplaatst maar ook verwijderd kan worden, laat het dan even hier weten, dan zal een medewerker dit verder oppakken.

Wanneer je nog andere vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Hoi stewy83,

Je kunt zelf eenvoudig deze diensten blokkeren.

Log in op je eigen My T-Mobile en ga dan onder 'Gegevens en Instellingen' naar 'Blokkades'. Onder dat kopje kun je diverse blokkades instellen.

Wanneer je een blokkade wilt die alleen door T-Mobile geplaatst maar ook verwijderd kan worden, laat het dan even hier weten, dan zal een medewerker dit verder oppakken.

Wanneer je nog andere vragen hebt, let us know!
Hai Koen,
dank voor je reactie! Ik bedoel inderdaad een blokkade door T-Mobile, die niet meer te verwijderen is. Bedankt nogmaals!
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Stewy,

Leuk om je hier weer te zien. Ik heb de blokkade gelijk voor je geactiveerd in het systeem.

Dit zal binnen 15 minuten op het netwerk geactiveerd worden. Als je dan je toestel opnieuw start dan worden de veranderingen doorgevoerd.

Zols KoenM al zei, laat ons weten als je nog andere vragen hebt. 🙂
Hallo, kunt een eenzelfde blokkade ook bij mij plaatsen?
Ik wil dat alleen dat T-Mobile deze plaatst en opheft op deze nummers?
Dank.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Starclassic01,

Dat is zeker mogelijk! Ik heb deze blokkade direct op jouw aansluiting gezet en deze is alleen door ons te verwijderen. Voor het eventuele verwijderen worden ook kosten in rekening gebracht, dan weet je dat ook alvast.

Mocht je nog vragen hebben, laat het ons weten!

Reageer