Beantwoord

blokkeren oproep

• 10 april 2018
  • 4 reacties
  • 128 Bekeken

oproep wordt steeds geblokkeerd met een bepaald nummer. Gaat over in voicemail
icon

Beste antwoord door talkranger 11 april 2018, 17:35

Hoi Jaimy probleem is opgelost.Ik werd gebeld door een vreemd nummer en mijn oproep assistent vroeg of ik het nummer op de zwarte lijst wilde plaatsen. Ik zag dat op deze lijst ook het nummer waar het om ging op deze lijst stond. Deze heb ik gedeblokkeerd en is het probleem opgelost.Bedankt voor de snelle reactie en voor het meedenken!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Talkranger,

Wij schieten je meteen te hulp! Daar is deze Community immers voor. :D

Ik zie dat je zelf al de voicemail een aantal keer hebt in- en uitgeschakeld. De voicemail is op dit moment ingeschakeld. Gaat het erom dat één persoon jou belt en deze dan meteen voicemail krijgt? Gebeurt dit niet bij andere oproepen? Kun je ook eens controleren of de Niet Storen functie aanstaat? Dit wil bij dit soort dingen ook wel eens de oplossing zijn.

Een heleboel vragen, maar aan de hand daarvan ga ik je verder helpen! Laat het mij maar weten!
Hallo Jaimy, nee nummer staat geblokkeerd ( blauw rondje met schuine streepje) maar nummer staat niet vermeld in de geblokkeerde lijst. dus kan hem ook niet verwijderen. Simkaart eruit gehaald en nummer uit de contact lijst gehaald maar dit werkt ook niet.En niet storen functie is niet geactiveerd.
Reputatie 7
Badge +19
Hi Talkranger,

Ah, op die manier! Goed dat je al wat dingen geprobeerd hebt. Welk toestel heb je precies? En gebruik je een app om bepaalde andere nummers te blokkeren? Vanuit ons wordt dit namelijk niet gedaan, dus ik denk graag verder met jou mee over een mogelijke oplossing. Wie weet hebben andere Community-bezoekers hier ook nog tips voor jou! 🙂
Hoi Jaimy probleem is opgelost.Ik werd gebeld door een vreemd nummer en mijn oproep assistent vroeg of ik het nummer op de zwarte lijst wilde plaatsen. Ik zag dat op deze lijst ook het nummer waar het om ging op deze lijst stond. Deze heb ik gedeblokkeerd en is het probleem opgelost.Bedankt voor de snelle reactie en voor het meedenken!

Reageer