Beantwoord

Blokkeren telefoonnummer

Reputatie 2
Kan ik dit nummer blokkeren 008819352118494?. Ik geef mijn mobiele nummer bijna nooit aan iemand maar helaas ken ik ook geen telefoonnummers uit mijn hoofd dus als iemand mij belt denk ik dat dat iemand is die ik ken. Maar helaas was dit helemaal fout. Ik belde terug maar die 30 seconden terugbellen kost mij € 6,92 kan ik dat nummer blokkeren? Ze hebben daarna nog wel 10 keer gebeld. Kunnen jullie die dieven pakken?
icon

Beste antwoord door CrisTien 20 juni 2017, 01:16

Blokkeer dat nummer in je eigen toestel.
0088 nummers zijn bijna altijd oplichters. Nooit terugbellen.
Tmobile kan geen nummers blokkeren.
Klik op de link om te lezen wat je wel kan doen

https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/1874
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Blokkeer dat nummer in je eigen toestel.
0088 nummers zijn bijna altijd oplichters. Nooit terugbellen.
Tmobile kan geen nummers blokkeren.
Klik op de link om te lezen wat je wel kan doen

https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/1874
Reputatie 2
dankjewel ik heb nu 0900-0906-0909 geblokkeerd maar vallen 00800 nummers daar ook onder?
want die zie ik er niet bij staan.
Reputatie 7
Badge +20
Nee die vallen daar niet onder. Je moet dat nummer in je eigen toestel blokkeren. En zover als het mogelijk is goed opletten wie er belt.
Let op als je 0900 blokkeerd kan je ook zelf geen bedrijven meer bellen met zo'n nummer bvb. De politie enz.
Het zijn meestal 0088 nummers die je proberen geld afhandig te maken.
Heb maar één advies voor je. Bel ze niet terug en blokkeer ze gelijk.

Mij bellen ze nooit omdat ik een "geheim nummer" heb. Wel zo veilig.
Succes.
Reputatie 2
net vanmiddag weer door hetzelfde nummer gebeld. ik herken het nu maar ik wil het blokkeren.
an ik ergens vinden hoe ik dat moet doen? Of kan ik mijn nummer ook geheim maken?
(ik ben erg onhandig met een telefoon)
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Diede,

Wat balen om te lezen dat je weer gebeld bent! Ik begrijp heel goed dat je dit nummer wilt blokkeren. Kun je aangeven welke telefoon je hebt? Het verschilt namelijk per telefoon hoe je een specifiek nummer kunt blokkeren. Dan zoek ik de stappen voor jouw telefoon erbij, zodat je het nummer kunt blokkeren.

Ik zie jouw reactie graag tegemoet!
Reputatie 2
Ik heb een IPhone SE. en kan ik mijn nummer geheim maken? Doen jullie iets met die dieven?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo Diede.
Ik heb een iPhone 6 de instelling zal weinig verschillen..

Ga naar je telefoon
Zoek dat nummer op.
Klik naast dat nummer op het uitroepteken ! Scroll naar beneden daar staat de optie blokkeer deze beller.

Reputatie 7
Badge +20
Je nummer geheim zetten en uit het telefoonboek halen moet Tmobile voor je regelen.
Veel succes
Reputatie 2
Dankjewel het is gelukt het nummer te blokkeren.
Reputatie 7
Badge +20
Fijn, heb je nu ook een geheim nummer?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Diede,

Top dat het met de hulp van CrisTien gelukt is om het nummer te blokkeren! 🙂 In ons systeem zie ik overigens dat je al een geheim nummer hebt bij ons, dus die kan in ieder geval niet gevonden worden. Het lastige aan dit soort nummer is, is dat het vaak gewoon complete willekeur is en ze dus niet zoeken of jouw nummer in de gids staat bijvoorbeeld. Hopelijk stopt de overlast nu in ieder geval en anders weet je hoe je nummers kunt blokken!
Reputatie 2
Dankjewel voor het beantwoorden van de vragen. Jammer van mijn geld dat gun ik ze eigenlijk niet.
Gelukkig is het niet al te veel.

Reageer