Beantwoord

Blokkeren van 0906- en 0909 nummers

Kunt u 0906 / 0909 nummers voor mij blokkeren? Ik weet niet hoe ik dit moet doen...
icon

Beste antwoord door Bram 14 april 2014, 13:30

@harrie79

Welkom bij de T-Mobile Community! :D

Bij deze heb ik de 090x-nummer geblokkeerd.

We hebben al een topic voor deze vragen aangemaakt. In het vervolg mogen deze vragen in dit topic.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

19 reacties

Reputatie 5
@slimmerik Welkom op het T-Mobile forum!

Ik bij deze de blokkade op 0906/0909 nummers geactiveerd. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden! 🙂
graag wil ik dat mijn 0906 nummer worden geblokkeerd.

mvg
Reputatie 2
@Joepo
Dat is geen probleem ik heb bij deze een blokkade gezet op 0906/0909 nummers :)
Als de blokkade in de toekomst weer verwijderd moet worden kun je dit in dit topic weer aangeven.
Beste T-Mobile,

Kunt u bij mij 0906 nummers blokkeren?
Reputatie 3
https://forum.t-mobile.nl/members/arno444-340366/

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb de blokkade voor 090x service nummers voor je geactiveerd. Vanaf nu is het dus niet meer mogelijk om met jouw aansluiting contact op te nemen met deze service nummers.
Beste T-mobile,

Is het mogelijk dat op mijn telefoon de 0906 nummers geblokkeerd worden en de betaalde sms diensten?
Alvast bedankt!
Reputatie 5
@kuuske Welkom op het T-Mobile forum!

Goed dat je dit bij ons navraagt! Ik heb bij deze een blokkade op 0906/0909 nummers en sms diensten geplaatst. 🙂 Mocht je hier verder nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden.
Kunt u voor mij aub 0906/0909 nummers blokkeren? Ik kan dit zelf niet vinden via mijn t-mobile
Reputatie 4
@harrie79

Welkom bij de T-Mobile Community! :D

Bij deze heb ik de 090x-nummer geblokkeerd.

We hebben al een topic voor deze vragen aangemaakt. In het vervolg mogen deze vragen in dit topic.
kan ik via deze manier de blokkade van service nummers opheffen, zo ja wilt u dit dan doen?

dank
Kunt u voor mij aub 0900 en 0909 nummers en betaalde smsdiensten blokkeren. Kan zo nog niet vinden hoe dat moet.
Bvij voorbaat dank
Kunt u voor mij aub 0900, 0906 en 0909 nummers en betaalde smsdiensten blokkeren. Kan zo nog niet vinden hoe dat moet.
Bvij voorbaat dank
Reputatie 3
@Joepo,

Ik heb de blokkade op servicenummers opgeheven, wanneer je je toestel opnieuw opstart kun je weer bellen met servicenummers.
Reputatie 3
@TimTok, Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb de blokkade voor 090x nummers en sms diensten toegevoegd op jouw aansluiting.
Goedendag,

Kunt u voor mij de 0906 en 0909 nummers blokkeren?

mvg

Ivo
Reputatie 3
@ivo1983, allereerst welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb de blokkade voor 090X toegevoegd op jouw aansluiting, vanaf nu kan er geen gebruik meer gemaakt worden van deze servicenummers.
@ivo1983, allereerst welkom op het T-Mobile Forum!

Ik heb de blokkade voor 090X toegevoegd op jouw aansluiting, vanaf nu kan er geen gebruik meer gemaakt worden van deze servicenummers.

Hoi Eline T

Vriendelijk bedankt hiervoor

mvg
ivo
Ik wil ook graag voor mijn mobiel 0909 en 0906 nummers blokkeren. Wie kan dit regelen?
Reputatie 5
@Thejake

Bedankt voor je reactie op de T-Mobile Community.

Ik zie dat de blokkade reeds geplaatst is door één van mijn collega's van T-Mobile Klantenservice op 24 mei. Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons natuurlijk te vinden. :)

Om het forum netjes en overzichtelijk te houden wordt dit topic gesloten. De reden hiervan is dat er reeds een topic bestaat waarin blokkades kunnen worden aangevraagd voor verschillende services. Het aanvragen van blokkades kan in het topic Aanvragen diverse blokkades.