Vraag

Blokkering adress?

Reputatie 2
Beste,

Weet iemand van jullie misschien hoe ik een adress definities kan blokkeren zodat ik er geen sms meer van krijg?

In mijn mobiel heb ik het adress geblokkeerd, ook heb ik het bedrijf al eens opgebeld om te zorgen dat ik uit die lijst kwam (want ik ben er ingezet zonder dat ik er iets van wist en krijg nu elke week rond de 4/5 smsjes). Ik word er helemaal gek van, ik hoop dat iemand van jullie het weet.

Mvg,

C.B.

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 6
het adres is www.dienstenfilter.nl cmobile lastig maar zo ben je ervan af laat me even weten of het gelukt is
Reputatie 2
Arie61, ik heb al eens zoiets gedaan, maar toen moest ik ook nog het bedrijf zelf opbellen. En zelfs toen heeft het maar voor eventjes geholpen.
Reputatie 6
je kan ook maar dat is een langer proces bellen naar 06-2400-1200 die sturen een formulier die gaan namens tmobile een waarschuwing uitgaan
Reputatie 2
Hmm, daar ga ik eens naar kijken morgen, bedankt voor de informatie arie61 🙂
Reputatie 6
niks te danken ik hoop dat het word opgelost laat even weten als het opgelost word zodat andere ook tegen die gekken geholpen kunnen worden afz arie61
Reputatie 6
Badge +8
Wat is de afzender van dat nummer en wat is het sms nummer waardoor je lastig gevallen wordt.
Arie is een klein stukje van het adres vergeten SMS dienstenfilter

Aanmelding via deze site zou alle smsdiensten binnen 2 dagen moeten kunnen stoppen.
Reputatie 2
Ik heb de SMS dienstenfilter geprobeerd, als dit niet werkt ga ik de manier van arie61 proberen.
Reputatie 5
@C.Mobile

Zodra je bent aangemeld bij de sms dienstenfilter zal binnen 3 dagen het contact met sms-diensten geblokkeerd zijn. Na die tijd zul je niet meer lastig gevallen worden door de desbetreffende sms-dienst. Wanneer dit niet helpt hoef je voor het sms-diensten formulier echter geen contact te zoeken met de T-Mobile Klantenservice. Het formulier is gewoon van de website af te halen.