Beantwoord

Boku betalen mislukt

• 27 september 2017
  • 3 reacties
  • 357 Bekeken

ik wou vandaag iets kopen via boku en toen ik mijn nummer invoerde zei hij dat mijn nummer niet gesupport wordt ligt dit aan hun of aan jullie want ik kon het vroeger wel gewoon doen met hetzelfde nummer.
alvast bedankt.
Vincent
icon

Beste antwoord door David 28 september 2017, 16:43

Hi Vincent,

Zoals ik het op de website lees kun je dit via Amerikaanse netwerken betalen via factuur. Aangezien wij los van T-Mobile USA staan, kan het een mogelijke oorzaak zijn waarom dit niet kan. Daarnaast heb je geen abonnement en kan je dus ook niet kiezen voor betalen per factuur. Je kunt bij de Google Play Store apps en in-app aankopen doen via jouw factuur, maar dan zou je dus een abonnement moeten hebben. Het komt dus door het gebrek aan ondersteuning, waardoor je geen aankoop kunt doen bij Boku.

Als je hier nog verdere vragen over hebt, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi EverstVincent,

Ik zou graag wat meer informatie willen, zodat we kunnen uitzoeken waar dit aan ligt! Op welke manier probeer je precies iets te kopen? Welke melding krijg je dan? Kun je screenshots maken?

We zien je reactie wel verschijnen!
Hoi EverstVincent,

Ik zou graag wat meer informatie willen, zodat we kunnen uitzoeken waar dit aan ligt! Op welke manier probeer je precies iets te kopen? Welke melding krijg je dan? Kun je screenshots maken?

We zien je reactie wel verschijnen!

ik probeer te betalen bij g2a.com en dan via boku mobiel betalen daar moet ik mijn nummer invoeren. en als ik dat doe krijg ik een foutmelding waarin staat: Sorry, €18,00 is not supported on your mobile network. zie afbeelding
Reputatie 7
Badge +20
Hi Vincent,

Zoals ik het op de website lees kun je dit via Amerikaanse netwerken betalen via factuur. Aangezien wij los van T-Mobile USA staan, kan het een mogelijke oorzaak zijn waarom dit niet kan. Daarnaast heb je geen abonnement en kan je dus ook niet kiezen voor betalen per factuur. Je kunt bij de Google Play Store apps en in-app aankopen doen via jouw factuur, maar dan zou je dus een abonnement moeten hebben. Het komt dus door het gebrek aan ondersteuning, waardoor je geen aankoop kunt doen bij Boku.

Als je hier nog verdere vragen over hebt, laat het gerust weten!

Reageer