Beantwoord

Boku Limiet (?)

• 28 december 2019
  • 4 reacties
  • 290 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi!

Via Igiftcards - een site waar je verschillende gamekaarten en Cadeaubonnen kunt kopen - is het mogelijk om te betalen via Boku (betalen per sms). Blijkbaar is dit ook toegestaan door T-Mobile, want ik heb er een paar betalingen mee kunnen voldoen.

Echter,  wanneer ik nu een nieuwe betaling wil beginnen, krijg ik een melding dat 'het te tegoed op mijn prepaidkaart niet toereikend is'. Voor mensen met een abonnement - in mijn geval, dus - neem ik aan dat dit betekent dat je een bepaald limiet hebt bereikt.

Ik kan mij van vroeger niet herinneren dat er zulke limieten waren. Toen kon ik met Boku onbeperkt betalingen verrichten. Is dit nieuw? Of zijn dit plafonds die je zelf kunt beheren in je My T-Mobile?

Hoor het graag! 

icon

Beste antwoord door CrisTien 28 december 2019, 21:00

Hallo @JC3814 Er is inderdaad een limiet op betalen via je TM rekening.

Lees hier uitleg

• Hoeveel kan ik per keer en per maand kopen?

Er geldt een maximum van € 50,- per aankoop en een maximum van € 300,- per kalendermaand. Je kan dat niet zelf aanpassen.

Vermoedelijk geldt dit ook voor betalen via Boku.

Groetjes en fijne jaarwisseling.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @JC3814 

Bij betalen via factuur bij een abonnement is er een limiet van 70 euro per transactie en totaal 250 euro per maand. In dit topic vind je de details. https://community.t-mobile.nl/mijn-factuur-betalingen-425/info-problemen-met-aankopen-in-google-play-store-via-t-mobile-factuur-wat-nu-264482

Groet, Folkert

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @JC3814 Er is inderdaad een limiet op betalen via je TM rekening.

Lees hier uitleg

• Hoeveel kan ik per keer en per maand kopen?

Er geldt een maximum van € 50,- per aankoop en een maximum van € 300,- per kalendermaand. Je kan dat niet zelf aanpassen.

Vermoedelijk geldt dit ook voor betalen via Boku.

Groetjes en fijne jaarwisseling.

Reputatie 7
Badge +18

Bedankt voor de limieten update @CrisTien :relaxed:

Helemaal duidelijk, dank allebei! 

Reageer