Vraag

bol.com vouchers voor punten

• 9 juni 2020
  • 3 reacties
  • 182 Bekeken

komen de bol.com vouchers nog terug? ze staan nu op “niet op voorraad” Hetzelfde met de zalando vouchers. Ik krijg een mail dat ik mijn punten op moet maken voor 9 juli. Wat ik interessant vind is niet meer beschikbaar...

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @suzanneprins Ik denk niet dat er nog vouchers terug komen.

TM is gestopt met het puntensysteem, daarvoor in de plaats hebben we nu de klantenkortingen.

Je mag je punten ook in een winkel van TM inleveren als betaalmiddel voor o.a. Snoeren, hoesjes kortingen op je nieuwe telefoon enz.

Groetjes

Reputatie 6
Badge +5

Of de bol.com vouchers weer terug komen en wanneer, dat is voor ons ook altijd weer een verrassing! :smiley: Dit geldt overigens ook voor de Zalando vouchers. Ik snap je vraag helemaal, het zijn ook mijn favorieten! Gelukkig kan je het nog één maand afwachten en wellicht zijn ze er op tijd. Mochten ze niet terug komen dan zit er hopelijk iets anders tussen waar wij jou blij mee kunnen maken. Ik ben benieuwd naar je keuze! 

Ik heb diezelfde vraag. De Bol.com cadeaubonnen stonden als ‘tijdelijk uitverkocht’. Als antwoord kreeg ik te horen dat ze er over 2 a 3 dagen weer zouden zijn. Het is nu een week later en zij zijn er nog steeds niet.

als je dan nog een keer belt en als antwoord krijgt dan ze helemaal niet meer komen, is dat geen goede service van TMobile en betekent eigenlijk ook nog dat Tmobile liegt.

Reageer