Beantwoord

Bon nodig voor declaratie telefoon

• 14 december 2016
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

Goedemiddag,
Ik kan voor mijn werk mijn telefoontoestel declareren maar nu heb ik mijn bon niet meer. Kunnen jullie deze uit het systeem halen en mij toesturen? Ik hoor het graag even, alvast bedankt!
Groet, Chantal
icon

Beste antwoord door David 15 december 2016, 09:34

Hey Chantal,

Zo te zien heb je ongeveer een kwartier na jouw bericht ook contact gehad met mijn collega Kimberley. Zij heeft al aangeven dat we het IMEI-nummer nog nodig hebben. Ik zie dat je deze ook ging opzoeken. Is het ondertussen al gelukt? Met deze instructies zou je jouw IMEI anders snel kunnen vinden.

Je mag, wanneer je het IMEI-nummer gevonden hebt, ook via een privébericht dit nummer naar mij sturen, dan ga ik kijken of we de bevestiging op kunnen duiken.

Laat je weten of alles gelukt is? 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Chantal,

Zo te zien heb je ongeveer een kwartier na jouw bericht ook contact gehad met mijn collega Kimberley. Zij heeft al aangeven dat we het IMEI-nummer nog nodig hebben. Ik zie dat je deze ook ging opzoeken. Is het ondertussen al gelukt? Met deze instructies zou je jouw IMEI anders snel kunnen vinden.

Je mag, wanneer je het IMEI-nummer gevonden hebt, ook via een privébericht dit nummer naar mij sturen, dan ga ik kijken of we de bevestiging op kunnen duiken.

Laat je weten of alles gelukt is? 🙂
Hey David,

Thanks voor je reactie. Mijn imei nummer is -weggehaald-

Hoop dat het lukt!
Hoi Chantal.

David vroeg om een privébericht, het is namelijk niet toegestaan om dit soort gegevens op het forum te posten. Ik heb je imei-nummer daarom ook verwijderd uit je post. Voor deze keer heb ik het nummer ook doorgegeven aan David, een privébericht is ditmaal dus niet meer nodig.

Zou je er in de toekomst aan willen denken dat privégegevens niet thuishoren op een openbaar forum? De hele wereld kan meelezen. 😉 Als je niet weet hoe je op dit forum een privébericht stuurt, dan kun je dit topic raadplegen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Chantal,

Goed dat Kaassausje gelijk jouw IMEI-nummer verwijderd heeft. Houd er inderdaad goed rekening mee dat dit een openbaar forum is en iedereen mee kan lezen en plaats dus geen privacygevoelige informatie in openbare berichten.

Ik heb een kopie van jouw laatste contract kunnen vinden en zal zo snel mogelijk een kopie op de post doen. Hopelijk heb je deze dan gauw in de bus!

Mocht je nog vragen hebben, laat het ons weten!

Reageer