Vraag

boos

• 17 juni 2013
  • 3 reacties
  • 201 Bekeken

ik word gestalkt door me ex ik heb al een nieuw nummer genomen en al meerdere keren bij jullie het formilier ingevuld en jullie hebben tegen mij gezegd dat jullie dat nummer zouden blokeren maar dat doen jullie niet
dat word ik best zat dus bij deze mijn vraag kunnen jullie een nummer laten blokeren

3 reacties

Volgens mij mogen ze alleen maar een schriftelijke waarschuwing sturen, soort van gele kaart en een rode kaart? zoals KPN mij een keer heeft uitgelegt.
Je zou beter af zijn met aangifte doen dat schript meer af aangezien de beller ook gewoonweg een ander nummer kan aanvragen om mee te bellen.

Ik hoop dat je er wat mee kunt doen.

Stefan
Badge +12
@Iris1409,

Vervelend dat je ex je blijft stalken :(
Wat ik echter niet begrijp is dat je al een nieuw nummer hebt genomen, dit betekend dat iemand jou nieuwe nummer heeft doorgegeven aan je ex.
Wat je vaak kan doen is het nummer blokkeren in je toestel.

Welk toestel heb je?

T-Mobile mag inderdaad geen telefoonnummers blokkeren, ze kunnen alleen waarschuwingen uitsturen richting je ex.
@ Iris1409

Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat ze jou van een antwoord hebben voorzien. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen wij dit graag! 😉

Reageer