Beantwoord

BTW nota's

• 26 januari 2016
  • 1 reactie
  • 119 Bekeken

Ik vraag me af wanneer ik mijn BTW nota's krijg die ik begin januari j.l., heb opgevraagd.
De nota's betrof de maanden oktober, november en december 2015.
Verder zou ik alle komende nota's voorzien hebben met BTW.
Voor mijn aangifte dit kwartaal ontvang ik gaarne ook een BTW opgave van de nota d.d. 18 januari j.l.
Groet
Leo Voskuil
icon

Beste antwoord door MichelD4 26 januari 2016, 22:56

Beste Voskuil01,

Hartelijk welkom op het forum van T-Mobile!

Waarom je nog niet je facturen met BTW van oktober, november en december 2015 hebt ontvangen kan ik als klantexpert niet nagaan, wel is er een systeem storing geweest met de facturatie, waardoor facturen later beschikbaar kwamen voor de klant.
Of deze storing invloed heeft gehad op jouw aanvraag, kan ik je niet zeggen, daar zou een moderator meer uitsluitsel over kunnen geven.

Wel kan ik je zeggen, dat je de optie om BTW op de facturen te krijgen zelf kunt activeren.
Dat kun je doen door een gratis sms te sturen, of door het te activeren via My T-Mobile, via deze link vind je de benodigde infomatie.

Door op de volgende link aanvragen BTW-overzicht te klikken, wordt je uitgelegd hoe jezelf een BTW overzicht kunt aanvragen.

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Beste Voskuil01,

Hartelijk welkom op het forum van T-Mobile!

Waarom je nog niet je facturen met BTW van oktober, november en december 2015 hebt ontvangen kan ik als klantexpert niet nagaan, wel is er een systeem storing geweest met de facturatie, waardoor facturen later beschikbaar kwamen voor de klant.
Of deze storing invloed heeft gehad op jouw aanvraag, kan ik je niet zeggen, daar zou een moderator meer uitsluitsel over kunnen geven.

Wel kan ik je zeggen, dat je de optie om BTW op de facturen te krijgen zelf kunt activeren.
Dat kun je doen door een gratis sms te sturen, of door het te activeren via My T-Mobile, via deze link vind je de benodigde infomatie.

Door op de volgende link aanvragen BTW-overzicht te klikken, wordt je uitgelegd hoe jezelf een BTW overzicht kunt aanvragen.

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.

Reageer