Beantwoord

Bug met sms'en

Twee dagen geleden heb ik een contactpersoon gesms't. Deze contactpersoon heeft mij éénmalig teruggesms't, maar ik krijg nu ongeveer elk half uur dit identieke bericht opnieuw binnen. Ik heb inmiddels al meer dan zeventig keer het bericht ontvangen, terwijl het contact persoon mij echt maar eenmaal heeft gsms't. Het contactpersoon heeft mij nog twee andere sms'jes verstuurd, maar deze heb ik niet ontvangen. Ik kan zelf ook niet meer sms'en naar het desbetreffende contactpersoon, want deze komen simpelweg niet aan.

Is er iemand die misschien een oplossing voor dit probleem weet? Ik heb dit probleem nu in de afgelopen week al drie keer gehad met drie verschillende contactpersonen.
icon

Beste antwoord door j.gijsen 23 oktober 2014, 13:25

Hallo Gwendolyn,

Ik heb inmiddels met de klantenservice van T-Mobile gesproken. Zij vertelden mij dat het wellicht lag aan een verouderde simkaart, en ik krijg nu een vervangende simkaart thuis gestuurd. Toch erg bedankt voor je hulp!
Bekijk origineel

6 reacties

Meestal is het een vol geheugen , kun je wat berichten verwijderen of wat meer ruimte maken op je telefoon?
Reputatie 6
Badge +8
Beste J.Gijsen , 1 van jullie in het buitenland???
Sms centrale heeft geen aflever bevestiging gehad.
Deze blijft de sms nu herhalen, weet dat de NL centrales 48 uur blijven trachten af te leveren.

Groetjes,
Centaur
@gwendolyn: Hallo Gwendolyn, ik heb zojuist al mijn oude smsberichten verwijderd. Ik heb jammer genoeg net weer een sms'je gehad die identiek was aan de vorige 70. Het heeft blijkbaar mijn probleem nog niet verholpen. Toch erg bedankt voor de suggestie!

@centaur: Beste Centaur, toen het probleem zich voor het eerst voordeed, was geen van ons beiden in het buitenland (we waren op maximaal 5 km afstand). De tweede keer dat het probleem zich voordeed, was wel het contactpersoon (het gaat hier niet om hetzelfde contactpersoon als bij de eerste keer) in het buitenland. De derde keer dat het probleem weer aanwezig was, was het contactpersoon ook gewoon in Nederland. Blijkbaar zit hier dus geen relatie in.
Het kan zijn dat door het volle geheugen de SMS in een loop terecht is gekomen, en dat kan 72 uur duren.

Het zou dus wel kunnen dat het geholpen heeft maar dat je de "loop"nog uit moet zingen.

Ik kom ook wel eens suggesties tegen om de telefoon gedurende een aantal uur (vannacht?) een helemaal uit te schakelen.
Hallo Gwendolyn,

Ik heb inmiddels met de klantenservice van T-Mobile gesproken. Zij vertelden mij dat het wellicht lag aan een verouderde simkaart, en ik krijg nu een vervangende simkaart thuis gestuurd. Toch erg bedankt voor je hulp!
Reputatie 4
@ j.gijsen

Ok, dat is goed om te horen! Ik zie dat je de nieuwe simkaart inmiddels ook hebt geactiveerd en in gebruik hebt genomen. Laat het ons weten als het probleem nogmaals opspeelt, dan kunnen we dit verder uitzoeken. Ik hoop natuurlijk dat dit niet meer nodig zal zijn! 😉

Reageer