Beantwoord

cadeautje

• 15 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 615 Bekeken

Iedere abonnee zou gratis ebooks krijgen, wij hebben hier in huis 3 mobiele abonnementen en vast abonnement, en krijgen niks. Geldt de aktie maar niet als je grootverbruiker ben?????
icon

Beste antwoord door CrisTien 15 augustus 2019, 11:00

Goedemorgen @maranmar2 Je kan je eventueel Hier aanmelden. De codes om de cadeaus te krijgen staan er bij.
Veel plezier met de cadeaus💃🕺
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dank je wel, Folkert. Aanmelden via deze link deed ik al, maar dan wordt het dus op z'n vroegst september dat ik Evt iets krijg. Ik hoop dat ik gewoon alsnog de mails ga krijgen. Begrijp gewoon niet dat ik ze niet kreeg 🤷‍♀️

Heb je je spam folder nagekeken?
Dank je wel, Folkert. Aanmelden via deze link deed ik al, maar dan wordt het dus op z'n vroegst september dat ik Evt iets krijg. Ik hoop dat ik gewoon alsnog de mails ga krijgen. Begrijp gewoon niet dat ik ze niet kreeg 🤷‍♀️
Reputatie 7
Badge +18
Beste @mielou

Je kunt je hier direct aanmelden voor het cadeau.

Groet, Folkert
Ik had 'aanbiedingen ontvangen' inderdaad aangevinkt staan maar heb al die tijd nog niets ontvangen. Wel jammer nu de vakantie bijna voorbij is...
Toch hoop ik dat ik de aanbiedingen nog snel ga krijgen en niet pas in september.
Reputatie 7
Badge +18
@maranmar2

Kijk even op https://www.t-mobile.nl/my/gegevens of je Privacy instellingen zodanig staan dat je aanbiedingen ontvangt...
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen @maranmar2 Je kan je eventueel Hier aanmelden. De codes om de cadeaus te krijgen staan er bij.
Veel plezier met de cadeaus💃🕺
Reputatie 7
Badge +5
De cadeaus worden in batches uitgedeeld. Zo worden de servers niet overbelast. Het kan dus nog goed zijn dat je jouw cadeaus nog krijgt.

Reageer