Beantwoord

Cadeautje met 48 uur onbeperkt internet

Ik heb al 3 keer vanmorgen een sms gestuurd met unlimited aan. Maar er komt steeds het volgende sms bericht als reactie.
Helaas hebben we je reactie niet goed ontvangen. Controleer je SMS en probeer het nogmaals.
Ik heb mijn sms naar 2244 gestuurd. Ook toegelicht dat het om het cadeau uitpakken gaat.
Wat doe ik verkeerd?
icon

Beste antwoord door henkdenkt 21 juni 2017, 12:44

Probeer het eens met allemaal hoofdletters: UNLIMITED AAN
Daarnaast is het belangrijk om geen andere tekst te versturen dan het bovenstaande. Anders snapt de computer die alles verwerkt je verzoek niet meer. Afhandelen gebeurd namelijk volautomatisch.

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 2
Probeer het eens met allemaal hoofdletters: UNLIMITED AAN
Daarnaast is het belangrijk om geen andere tekst te versturen dan het bovenstaande. Anders snapt de computer die alles verwerkt je verzoek niet meer. Afhandelen gebeurd namelijk volautomatisch.
Dat had ik al gedaan. Maar nu weee geprobeerd en alleen unlimited aan ge-smst. En geen andere tekst. En het werkt.
Dank je wel.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Laura,

Super dat het is gelukt! Ik wens je veel dataplezier. 🙂
Beste ik heb van alles geprobeerd wat dit aan gaat maar hij wil deze Actie niet versturen of aan nemen !?!?!?!
😠
Reputatie 6
Badge +17
Hoi ikkepikkepum,

Dat is natuurlijk niet handig! Ik zie dat je een tablet abonnement hebt. Daarbij heb je een 097-nummer en geen 06-nummer, dus daarmee kun je niet sms'en. De 48 uur Unlimited data actie van ons is dan ook bedoeld voor mobiele abonnementen. Met jouw tablet kan je daar geen gebruik van maken. Maar ik heb wel een andere leuk cadeautje voor jou: ik kan je uit coulance één maand gratis videoland geven. Als je dat wilt, laat het dan even weten. Dan zorg ik ervoor dat 'ie geactiveerd wordt. Na één maand stopt dit abonnement op Videoland gewoon, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Ik zie jouw reactie graag tegemoet!
Beste,
Raar dat we wel op beide 097 nummers dit sms hebben gekregen voor deze actie .
Jammer dat dit niet mogelijk is ik zou ook op mijn 06 deze aanbieding krijgen van gratis een maandje Videoland te kunnen bekijken !!!!!
Ik was al van plan om naar de t-mobile shop te gaan om dit eens na te gaan !!!!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ikkepikkepum,

Sorry voor de verwarring! Hier was inderdaad wat verkeerd gegaan. Begrijp ik nu dat je op jouw 06-nummer niets hebt ontvangen, geen data of Videoland? Als je de maand in ieder geval voor het tablet wilt, dan horen we het graag van je!
Beste David,

ik ben gisteren in de T-Mobile shop geweest en heb dit probleem aangekaart.
En ook daar vinden ze het raar dat je wel een SMSje krijgt maar de actie niet kunt actieveren die SMS dienst, dit zou ook gelden voor het aanbod wat jullie willen doen dat we op beide I-Pads een maand lang Videoland zouden kunnen kijken.
Maar ook hier voor moet je schijnbaar een 06 Nr. hebben om deze actief te kunnen maken !!!!!!
P.S
Op de GSM heb ik EU-Unlimited Data en heb ik geen aanbieding gekregen voor een maand gratis Videoland te kunnen kijken !!
Reputatie 4
Hoi Ikkepikkepum,

Dank je wel voor jouw reactie!

We gaan ervoor zorgen dat er geen onterechte sms'jes meer worden verstuurd. In elk geval kan ik ervoor zorgen dat jullie allebei kunnen genieten van een maand lang Videoland. Dat kan zeker met jullie tablet abonnementen. Als je mij in een privébericht jullie 097-nummers zou willen sturen, dan zorg ik ervoor dat het voor jullie allebei wordt geactiveerd. :D

Ik hoor graag van je!
Hoi Muberra,
Als je kunt laten weten hoe ik iets via een privébericht kan achter laten geen probleem
Reputatie 7
Badge +20
Hi,

In dit topic staat uitgelegd hoe je een privébericht kan sturen.

Reageer