Vraag

Carmunity

• 4 november 2011
  • 33 reacties
  • 2765 Bekeken

Via Carmunity worden extra kosten berekent wat volgens mij niet via de juiste weg gaat.

Op de rekening komen de kosten te staan en wordt via T-Mobile verrekend,dit wil ik absoluut niet.

Hoe kom ik onder vaste terug kerende kosten van ongeveer 4 euro per week uit?

33 reacties

Reputatie 5
@BJ Heupers
Kun je me aangeven in een privébericht aangeven om welk nummer het gaat? Bij het nummer waarmee je bent ingelogd zie ik geen extra kosten staan van €4,- per week.
Hoi Esther,

Zal het nogmaals proberen uit te leggen:

Ik heb per abuis geprobeerd video's te downloaden via mijn mobiel en heb me toen schijnbaar geabboneerd op Carmunity.de.

Dit heb ik niet bevestigd of dmv een handtekening bekrachtigd.

Sinds vorige week stijgen mij extra kosten aanzienlijk.

Via de extra kosten berekend de firma Carmunity.com.GmbH het geld door.

Ik wil dit absoluut niet. Zoals mss inzichtelijk is voor jullie staan mijn extra kosten momenteel op € 15,12.

Ik heb inmiddels via de site quickpay.carmunity.de geconstateerd dat er de 11-11-2011 weer 4,50€ is afgeschreven en zodoende mijn overige kosten op een totaal van € 15,12 staan.

Ook kan ik inzien dat wss de 18-11-2011 nogmaals €4,50 wordt afgeschreven.(dit zal een wekelijks terug kerend berag zijn!!)

Ik wil graag dat T-Mobile deze firma blokkeerd voor mij zodat de extra kosten niet meer stijgen en terug keren.

Het moet toch niet mogelijk zijn voor ondernemingen om via de overige kosten moeiteloos geld te ontvangen via een tussenpersoon(T-Mobile).

Graag een duidelijk antwoord en hopelijk direct stopzetten/blokkeren vann deze zwendel en geldklopperij.

Mcvg,

BJ Heupers
@BJ Heupers

Zoals mijn collega EsthervD al aangaf is het op dit moment niet inzichtelijk voor ons. Zodra de factuur online staat krijgen wij de specificaties. De doorberekening wordt in Nederland verzorgt door FTSMC. Je kunt je afmelden voor eventuele abonnementen op de site Mijn Mobiele betalingen. Dit moet jezelf doen omdat er per sms een code gestuurd wordt die je in moet voeren op de site. Laat je het ons weten of dit inderdaad gelukt is?
Ik heb me afgemeld en nu maar afwachten of er niks meer doorberekend wordt.

Wat doen we met de extra kosten die inmiddels wel zijn doorbrekend en via overige kosten zichtbaar zijn?

Verder begrijp ik het niet zo goed waarom jullie nu pas met deze ,zoals het zich laat aanzien,oplossing komen. Ik heb er n.l.al verschillende telefoontjes aan gewaagt en kreeg steed geen antwoord op mijn vragen. Het klonk dat ze totaal niet wisten waar ik het over had.

Maar om positief te eindigen: bedankt voor jullie antwoord. Ik heb het formulier van de afmelding uitgeprint.

Mvg,

BJ Heupers
Reputatie 2
Beste Moderator,

Ook ik schijn me, overigens ongevraagd, aangemeld te hebben bij deze Carmunity dienst.
Nu schijnt er wekelijks een betaling te moeten volgen, voor niet afgenomen of bevestigde diensten.
Dit is begonnen op 20-10-11 en verloopt volgens wekelijks principe.

Ik heb me intussen afgemeld, via mijnmobielebetalingen.nl, maar kunnen deze kosten terug gedraaid worden?

Graag een duidelijk antwoord en direct stopzetten/blokkeren vann deze 'dienst'.

Hoogachtend,
ArcSissy
Reputatie 5
@BJ Heupers, ArcSissy
Ik heb voor jullie een notitie doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Er wordt binnen 10 werkdagen contact met jullie opgenomen.
Reputatie 5
Beste Moderator,

Ook ik schijn me, overigens ongevraagd, aangemeld te hebben bij deze Carmunity dienst.
Nu schijnt er wekelijks een betaling te moeten volgen, voor niet afgenomen of bevestigde diensten.
Dit is begonnen op 20-10-11 en verloopt volgens wekelijks principe.

Ik heb me intussen afgemeld, via mijnmobielebetalingen.nl, maar kunnen deze kosten terug gedraaid worden?

Graag een duidelijk antwoord en direct stopzetten/blokkeren vann deze 'dienst'.

Hoogachtend,
ArcSissy

Als er niks in de kleine lettertjes staat over wat er precies onder het aanmelden van een dienst staat, dan is dit diefstal. Aangifte van doen bij de politie en hiermee naar een instantie of organisatie gaan. Denk dat ze in Duitsland ook wel een Consumentenbond hebben die opkomt voor de rechten van een klant.
Hallo mensen,

Zoals ik lees, zijn er meer mensen gedupeerd door die zogenaamde abonnementen die wekelijks geld van je mobiel innen, zonder dat je daar toestemming voor gegeven hebt.

Ik ben nu sinds 3 november 94 euro armer

en heb geen enkel idee hoe het in godsnaam mogelijk is terwijl ik 100% zeker weet dat ik nooit op een OK gedrukt heb voor een betaalsite en gelukkig kwam ik erachter dat je deze abonnementen kon stoppen via www.mijnmobielebetalingen.nl anders was dit eindeloos doorgegaan.

Ik vind dit echt schandalig en heb de T-mobile klantenservice gebeld, maar die geven me weinig kans dat ik uberhaubt iets terug ga zien van het onterechte bedrag wat is afgeschreven en ze kunnen dit soort site's ook niet voor me blokkeren....

Toevallig stond er bij de details een helpdesk mail adres en daar gevraagd of ze het onterechte geldbedrag willen terugstorten op mijn bankrekening, maar ben er bang voor.

Heeft iemand een tip waar we dit soort praktijken kunnen stoppen of ons geld kunnen terug eisen?

Groeten van iemand die zich behoorlijk genaaid voelt

Reputatie 5
@Irisvanhummel
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik zie een notitie hiervan in de systemen staan, er wordt deze week nog contact met je opgenomen.
Hallo ,

ook ik ben getroffen door het trucje van carmunity.

Ik heb me er voor afgemeld op : payinfo.mobi maar bij mij hebben ze 22.50 afgeschreven.

Ik heb niets bevestigd maar blijkbaar wel een abbo.

Graag zou ik willen weten of ik dat geld terug kan vorderen op wat voor een manier ook.

MVG

Jorrit
Ook bij mij zijn onterecht overige kosten in rekening gebracht.
Kan dit worden terug gehaald?
Groet.
@sebastiaan1987,

Welkom op ons forum!
Wil je aangeven over welke kosten je het hebt? Wil je het factuurnummer en bedrag vermelden waar je vraag over gaat?
Je kunt op My T-Mobile ook de specificaties van je factuur bekijken. Je ziet dan waar de kosten vandaan komen die we in rekening brengen.
Hallo,

Ook bij mij zijn er, absoluut ongevraagd, bedragen in rekening gebracht door Carmunity. Hoe dit actief geworden is ismij onduidelijk.
Het abonnement heb ik stopgezet, maar ik wil de betaalde bedragen graag terug ontvangen. Hoe pak ik dit aan?

grt
Martijn
Reputatie 5
@rbonanza
Welkom op het T-mobile Forum! :)

Wanneer je het niet eens bent met de kosten voor mobiele betalingen die in rekening zijn gebracht kun je dit doorgeven via het meldingsformulier. Je klacht wordt dan onderzocht en binnen 10 werkdagen wordt er contact met je opgenomen.
Geachte T-mobile,

Graag wil ik vragen of al deze kosten terug kan krijgen, want ik snap nog steeds voor wat zijn dat voor kosten.

Met vriendelijke groet,

florindo
Video- flatrate € 4.50 18-11 Details
Video- flatrate € 4.50 25-11 Details
Video- flatrate € 4.50 02-12 Details
Video- flatrate € 4.50 09-12 Details
Video- flatrate € 4.50 16-12 Details
Video- flatrate € 4.50 23-12 Details
Video- flatrate € 4.50 30-12 Details
Video- flatrate € 4.50 06-01 Details
Video- flatrate € 4.50 13-01 Details

Naam Video- flatrate
Prijs € 4.50
Datum 13-01
Verkoper Carmunity
Type Zet abonnement
Provider Club Message
Helpdesk
Geachte T-Mobile,

Bij mij zijn er ook al kosten in rekening gebracht door Carmunity, het zelfde geval als van 'florindo33'.

en dit is al sinds November 2011 gaande, waar ik er nu pas achterkom.

Graag wil ik deze kosten weer terug gevorderd hebben omdat ik hier voor nooit hebt aangemeld!

Alvast bedankt.
Reputatie 5
@AYS58

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

De kosten die jij vermeldt ontstaan doordat er via mobiele internet aankopen zijn gedaan. Dit zijn diensten van 3e partijen en dit soort diensten worden door de klant zelf aangezet op verschillende websites. Voor meer informatie over mobiele betalingen kun je hier kijken.
@[url=" https:=]AYS58[/url]

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

De kosten die jij vermeldt ontstaan doordat er via mobiele internet aankopen zijn gedaan. Dit zijn diensten van 3e partijen en dit soort diensten worden door de klant zelf aangezet op verschillende websites. Voor meer informatie over mobiele betalingen kun je [url=" http:=]hier [/url]kijken.

Hoi Aeon,

Bedankt voor je antwoord, maar ik denk niet dat dit met 1 klik mogelijk kan zijn toch, er komt vast wel een waarschuwing neem ik aan.

waar moet ik zijn om te kunnen achterhalen waarvoor en wanneer ik me heb aangemeld?

Graag hoor ik van je.

Alvast bedankt.
@AYS58

Mijn excuses maar de link waar je op kunt klikken staat niet goed. Je kunt deze diensten bekijken en stopzetten op www.mijnmobielebetalingen.nl.
Hallo,

Ook ik heb al een aantal maanden last van dit probleem, waar ik vandaag achter ben gekomen. 
Het is werkelijk belachelijk dat dit nog zo kan gebeuren.
Dit is bijna hetzelfde als iemand bestelen.
Iemand wordt niet (voldoende) ingelicht over een abonnement,
en men gaat er maar vanuit dat dit goed is. En wordt elke week meer dan 4 euro afgeschreven.

Wil t-mobile nog meer negatieve publiciteit hebben? Lijkt me niet toch?
Ik ben hier echt kwaad over.
En het probleem oplossen, maken ze blijkbaar ook niet veel werk van zoals ik hier kan zien.
SCHANDALIG.
Reputatie 6
@larsss074

Welkom op het Forum!:)

Ik kan me heel goed voorstellen dat je hierom kwaad kunt zijn! Ik begrijp ook dat je er niet om hebt gevraagd, daarom zal ik direct een blokkade toevoegen op Diensten mobiel internet en SMS-diensten. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. 🙂
Goedemiddag,

Gisteravond zat ik uit verveling een keer mijn facturen door te nemen en kwam ik tot mijn verbazing de extra afschrijvingen tegen van carmunity.

Ik heb hier ook absoluut geen accorderen voor verleent en ik ga er dan ook vanuit dat jullie t- mobile de kosten van overlast ASAP crediteren en terug storten op mijn Prive rekening voordat ik mijn totale zakentalent bij jullie weg trek vanuit onze beheer groep.

Dus met spoed regen dat dit soort **** niet meer voorkomt op mijn account want hier ben ik niet van gediend !

Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en bij enige vragen of onduidelijkheden ben ik te allen tijde bereikbaar.

Met vriendelijke groet

Jan de best
Bookies hair supplies
Pranger beheer group
Reputatie 6
@Jan de best

Welkom op het Forum!:)

Ik vind het heel vervelend dat er zonder jouw goedkeuring kosten in rekening zijn gebracht voor het gebruik van Diensten mobiel internet. Ik heb zojuist in de systemen gekeken en ik zie dat je sinds 6 november 2012 gebruik maakt van Diensten mobiel internet. Ik heb direct een blokkade toegevoegd op Diensten mobiel internet. Ik wil je vragen om het formulier in te vullen en deze op te sturen naar T-Mobile. Er zal een onderzoek plaats vinden en na aanleiding van de bevindingen zal een passende oplossing worden geboden. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Hallo t- mobile
Bij ons gebeurd het ook al vanaf nov en zijn ermee in de winkel geweest, medewerker heeft het toen uitgezet!!! Maar tot mijn verbazing worden er gewoon weer kosten in rekening gebracht, en weet zeker dat wij dit niet zelf activeren , dus wij vinden dat t- mobile ervoor moet gaan zorgen dat dit niet mogelijk is!!! Net zoals andere providers dat doen !! Graag reactie wat eraan gedaan wordt ander zouden wij graag ons abbonent direct stop willen zetten!!! Wij voelen ons enorm belazerd, aangezien je er zelf niets aan kunt doen je zet het uit en toch gaat het gewoon door!!
Carmunity. Bij mij is dit ook een probleem en ik weet heel zeker dat ik me nergens op heb geabonneerd. Ik wil dan ook dat extra betaalde geld terug, al is het op mijn laatste factuur pas voor het eerst doorberekend. Mijn zoon heeft het nu uitgezet, maar als dit aan de gang blijft ga ik echt weg bij T-Mobile en niet zo'n beetje ook! Hoe kan het nou, T-Mobile, dat dit soort dingen uberhaupt mogelijk is? Hebben jullie zo'n enorme honger dat je van dit soort oplichters afhankelijk aan het worden bent? Niet erg professioneel zeg... Nadat jullie Orange hebben overgenomen ben ik al klant, maar op deze manier niet lang mee. Lekker naar Hollandse nieuwe, prepaid. Dan hebben we van dit soort **** geen last meer...

Reageer