Vraag

Carmunity

• 4 november 2011
  • 33 reacties
  • 2765 Bekeken

Toon eerste reactie

33 reacties

Reputatie 6
@Fam. Janssen

Heel vervelend om te lezen dat je een gedupeerde bent van de SMS-diensten. Ik heb zojuist in de systemen gekeken en ik zie dat de blokkade per 22 januari is geplaatst. Ik ga ervan uit dat je geen SMS-diensten meer zult ontvangen vanaf 22 januari. Je eerstvolgende factuur zul je rond 10 februari ontvangen. Ik wil je vragen je factuur te bekijken zodra deze online staat. Mocht je zien dat je SMS-diensten hebt ontvangen na 22 januari, dan wil ik je verzoeken contact met ons op te nemen. Klik hier om het onderzoeksformulier te downloaden. Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd. 🙂
Idem dito. Graag per direct blokkade diensten mobiel internet. Al maanden schrijft Carmunity 4.50 af voor een dienst waar ik absoluut niet om gevraagd heb. Ik hoor graag van jullie of de blokkade is geslaagd (graag met ingang van vandaag: 06/02/2013) en ook een reactie hoe ik mijn geld snel kan terugkrijgen.
Groet,
Juul
Aanvulling en correctie.
Al maanden wordt er wekelijks 3.72 afgeschreven.
Reputatie 5
@Juul G. Ik zie dat er al een blokkade actief is. Voor het terugvragen van je geld en het afmelden bij deze betaalde dienst verwijs ik je graag door naar Raymond's post in het algemene topic over dit onderwerp.
Geachte t-mobile,

In het verleden heb ik inderdaad video's bekeken, maar ik weet zeker dat dit voor de afgelopen twee maanden niet geldt.
Op Payinfo.nl zie ik echter dat ze standaard vier berichten berekenen
wat ik ook vreemd vind is het feit dat er telkens staat: (soort transactie: Abonnement vernieuwd!)

Hoe komt het toch dat ze me aan een abonnement hebben gekregen? 

Kunnen jullie dit @#$#@%@ bedrijf niet blokkeren?

zijn het wellicht apps waardoor deze kl#te dienst wordt geactiveerd? Heb een android telefoon,
Heb een android telefoon. Wil echt van deze dienst af. De kosten lopen zo hoog op.
Er komt bij mij al een aantal maanden standaard 14,50 bij.
Reputatie 5
@tisisit Welkom op het forum!

Wat vervelend dat er kosten worden gerekend voor een betaalde dienst waar je geen gebruik meer van maakt. Heb je je inmiddels weten af te melden voor deze dienst via Payinfo?

Je kunt via My T-Mobile een blokkade heffen op betaalde content diensten van derde. Zo kun je deze situatie in de toekomst voorkomen!

Tenslotte kun je een onderzoek instellen naar dit bedrijf en zo restitutie vragen van de onterecht gemaakte kosten.

Ik hoop dat alle mogelijkheden nu duidelijk zijn. Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden! 🙂
Ook ik krijg kosten 'diensten mobiel internet' die buiten mijn internetbundel zouden vallen. Wat is dit nou voor een ongein?
Nooit gebeld met een service nummer, nooit een sms gestuurd naar een speciaal nummer. Hoe is het mogelijk dat er dan toch via een t-mobile factuur dingen in rekening gebracht kan worden. Dit systeem, deze provider, is dan zo lek als een mandje. Ze beloven transparant te zijn in de kosten. Noway!!!

Na gekeken te hebben op mijnmobielebetalingen.nl zouden deze kosten, 4.50 euro van Carmunity.com komen. Geen idee wat dit en hoe ze dat voor elkaar krijgen maar ik heb nooit en nooit ergens voor getekend, een speciaal nummer gebeld of gesmst. 
Reputatie 6
Badge +16
@theblackbear32

Welkom op het Forum!

Ik kan me voorstellen dat je verbaasd bent door deze kosten en de aanmelding bij dit bedrijf. Zoals Tom aangaf kan je hier een onderzoek naar laten starten door dit formulier in te vullen. Ik zie dat er inmiddels een blokkade op is gezet op netwerkniveau.

Reageer