Vraag

Carmunity

  • 4 november 2011
  • 33 reacties
  • 2765 Bekeken

Via Carmunity worden extra kosten berekent wat volgens mij niet via de juiste weg gaat.

Op de rekening komen de kosten te staan en wordt via T-Mobile verrekend,dit wil ik absoluut niet.

Hoe kom ik onder vaste terug kerende kosten van ongeveer 4 euro per week uit?

33 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@theblackbear32

Welkom op het Forum!

Ik kan me voorstellen dat je verbaasd bent door deze kosten en de aanmelding bij dit bedrijf. Zoals Tom aangaf kan je hier een onderzoek naar laten starten door dit formulier in te vullen. Ik zie dat er inmiddels een blokkade op is gezet op netwerkniveau.
Ook ik krijg kosten 'diensten mobiel internet' die buiten mijn internetbundel zouden vallen. Wat is dit nou voor een ongein?
Nooit gebeld met een service nummer, nooit een sms gestuurd naar een speciaal nummer. Hoe is het mogelijk dat er dan toch via een t-mobile factuur dingen in rekening gebracht kan worden. Dit systeem, deze provider, is dan zo lek als een mandje. Ze beloven transparant te zijn in de kosten. Noway!!!

Na gekeken te hebben op mijnmobielebetalingen.nl zouden deze kosten, 4.50 euro van Carmunity.com komen. Geen idee wat dit en hoe ze dat voor elkaar krijgen maar ik heb nooit en nooit ergens voor getekend, een speciaal nummer gebeld of gesmst. 
Reputatie 5
@tisisit Welkom op het forum!

Wat vervelend dat er kosten worden gerekend voor een betaalde dienst waar je geen gebruik meer van maakt. Heb je je inmiddels weten af te melden voor deze dienst via Payinfo?

Je kunt via My T-Mobile een blokkade heffen op betaalde content diensten van derde. Zo kun je deze situatie in de toekomst voorkomen!

Tenslotte kun je een onderzoek instellen naar dit bedrijf en zo restitutie vragen van de onterecht gemaakte kosten.

Ik hoop dat alle mogelijkheden nu duidelijk zijn. Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden! 🙂
Geachte t-mobile,

In het verleden heb ik inderdaad video's bekeken, maar ik weet zeker dat dit voor de afgelopen twee maanden niet geldt.
Op Payinfo.nl zie ik echter dat ze standaard vier berichten berekenen
wat ik ook vreemd vind is het feit dat er telkens staat: (soort transactie: Abonnement vernieuwd!)

Hoe komt het toch dat ze me aan een abonnement hebben gekregen? 

Kunnen jullie dit @#$#@%@ bedrijf niet blokkeren?

zijn het wellicht apps waardoor deze kl#te dienst wordt geactiveerd? Heb een android telefoon,
Heb een android telefoon. Wil echt van deze dienst af. De kosten lopen zo hoog op.
Er komt bij mij al een aantal maanden standaard 14,50 bij.
Reputatie 5
@Juul G. Ik zie dat er al een blokkade actief is. Voor het terugvragen van je geld en het afmelden bij deze betaalde dienst verwijs ik je graag door naar Raymond's post in het algemene topic over dit onderwerp.
Aanvulling en correctie.
Al maanden wordt er wekelijks 3.72 afgeschreven.
Idem dito. Graag per direct blokkade diensten mobiel internet. Al maanden schrijft Carmunity 4.50 af voor een dienst waar ik absoluut niet om gevraagd heb. Ik hoor graag van jullie of de blokkade is geslaagd (graag met ingang van vandaag: 06/02/2013) en ook een reactie hoe ik mijn geld snel kan terugkrijgen.
Groet,
Juul
Reputatie 6
@Fam. Janssen

Heel vervelend om te lezen dat je een gedupeerde bent van de SMS-diensten. Ik heb zojuist in de systemen gekeken en ik zie dat de blokkade per 22 januari is geplaatst. Ik ga ervan uit dat je geen SMS-diensten meer zult ontvangen vanaf 22 januari. Je eerstvolgende factuur zul je rond 10 februari ontvangen. Ik wil je vragen je factuur te bekijken zodra deze online staat. Mocht je zien dat je SMS-diensten hebt ontvangen na 22 januari, dan wil ik je verzoeken contact met ons op te nemen. Klik hier om het onderzoeksformulier te downloaden. Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd. 🙂
Carmunity. Bij mij is dit ook een probleem en ik weet heel zeker dat ik me nergens op heb geabonneerd. Ik wil dan ook dat extra betaalde geld terug, al is het op mijn laatste factuur pas voor het eerst doorberekend. Mijn zoon heeft het nu uitgezet, maar als dit aan de gang blijft ga ik echt weg bij T-Mobile en niet zo'n beetje ook! Hoe kan het nou, T-Mobile, dat dit soort dingen uberhaupt mogelijk is? Hebben jullie zo'n enorme honger dat je van dit soort oplichters afhankelijk aan het worden bent? Niet erg professioneel zeg... Nadat jullie Orange hebben overgenomen ben ik al klant, maar op deze manier niet lang mee. Lekker naar Hollandse nieuwe, prepaid. Dan hebben we van dit soort **** geen last meer...
Hallo t- mobile
Bij ons gebeurd het ook al vanaf nov en zijn ermee in de winkel geweest, medewerker heeft het toen uitgezet!!! Maar tot mijn verbazing worden er gewoon weer kosten in rekening gebracht, en weet zeker dat wij dit niet zelf activeren , dus wij vinden dat t- mobile ervoor moet gaan zorgen dat dit niet mogelijk is!!! Net zoals andere providers dat doen !! Graag reactie wat eraan gedaan wordt ander zouden wij graag ons abbonent direct stop willen zetten!!! Wij voelen ons enorm belazerd, aangezien je er zelf niets aan kunt doen je zet het uit en toch gaat het gewoon door!!
Reputatie 6
@Jan de best

Welkom op het Forum!:)

Ik vind het heel vervelend dat er zonder jouw goedkeuring kosten in rekening zijn gebracht voor het gebruik van Diensten mobiel internet. Ik heb zojuist in de systemen gekeken en ik zie dat je sinds 6 november 2012 gebruik maakt van Diensten mobiel internet. Ik heb direct een blokkade toegevoegd op Diensten mobiel internet. Ik wil je vragen om het formulier in te vullen en deze op te sturen naar T-Mobile. Er zal een onderzoek plaats vinden en na aanleiding van de bevindingen zal een passende oplossing worden geboden. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Goedemiddag,

Gisteravond zat ik uit verveling een keer mijn facturen door te nemen en kwam ik tot mijn verbazing de extra afschrijvingen tegen van carmunity.

Ik heb hier ook absoluut geen accorderen voor verleent en ik ga er dan ook vanuit dat jullie t- mobile de kosten van overlast ASAP crediteren en terug storten op mijn Prive rekening voordat ik mijn totale zakentalent bij jullie weg trek vanuit onze beheer groep.

Dus met spoed regen dat dit soort **** niet meer voorkomt op mijn account want hier ben ik niet van gediend !

Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en bij enige vragen of onduidelijkheden ben ik te allen tijde bereikbaar.

Met vriendelijke groet

Jan de best
Bookies hair supplies
Pranger beheer group
Reputatie 6
@larsss074

Welkom op het Forum!:)

Ik kan me heel goed voorstellen dat je hierom kwaad kunt zijn! Ik begrijp ook dat je er niet om hebt gevraagd, daarom zal ik direct een blokkade toevoegen op Diensten mobiel internet en SMS-diensten. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. 🙂
Hallo,

Ook ik heb al een aantal maanden last van dit probleem, waar ik vandaag achter ben gekomen. 
Het is werkelijk belachelijk dat dit nog zo kan gebeuren.
Dit is bijna hetzelfde als iemand bestelen.
Iemand wordt niet (voldoende) ingelicht over een abonnement,
en men gaat er maar vanuit dat dit goed is. En wordt elke week meer dan 4 euro afgeschreven.

Wil t-mobile nog meer negatieve publiciteit hebben? Lijkt me niet toch?
Ik ben hier echt kwaad over.
En het probleem oplossen, maken ze blijkbaar ook niet veel werk van zoals ik hier kan zien.
SCHANDALIG.
@AYS58

Mijn excuses maar de link waar je op kunt klikken staat niet goed. Je kunt deze diensten bekijken en stopzetten op www.mijnmobielebetalingen.nl.
@[url=" https:=]AYS58[/url]

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

De kosten die jij vermeldt ontstaan doordat er via mobiele internet aankopen zijn gedaan. Dit zijn diensten van 3e partijen en dit soort diensten worden door de klant zelf aangezet op verschillende websites. Voor meer informatie over mobiele betalingen kun je [url=" http:=]hier [/url]kijken.




Hoi Aeon,

Bedankt voor je antwoord, maar ik denk niet dat dit met 1 klik mogelijk kan zijn toch, er komt vast wel een waarschuwing neem ik aan.

waar moet ik zijn om te kunnen achterhalen waarvoor en wanneer ik me heb aangemeld?

Graag hoor ik van je.

Alvast bedankt.
Reputatie 5
@AYS58

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

De kosten die jij vermeldt ontstaan doordat er via mobiele internet aankopen zijn gedaan. Dit zijn diensten van 3e partijen en dit soort diensten worden door de klant zelf aangezet op verschillende websites. Voor meer informatie over mobiele betalingen kun je hier kijken.
Geachte T-Mobile,

Bij mij zijn er ook al kosten in rekening gebracht door Carmunity, het zelfde geval als van 'florindo33'.

en dit is al sinds November 2011 gaande, waar ik er nu pas achterkom.

Graag wil ik deze kosten weer terug gevorderd hebben omdat ik hier voor nooit hebt aangemeld!



Alvast bedankt.
Geachte T-mobile,

Graag wil ik vragen of al deze kosten terug kan krijgen, want ik snap nog steeds voor wat zijn dat voor kosten.

Met vriendelijke groet,

florindo
Video- flatrate € 4.50 18-11 Details
Video- flatrate € 4.50 25-11 Details
Video- flatrate € 4.50 02-12 Details
Video- flatrate € 4.50 09-12 Details
Video- flatrate € 4.50 16-12 Details
Video- flatrate € 4.50 23-12 Details
Video- flatrate € 4.50 30-12 Details
Video- flatrate € 4.50 06-01 Details
Video- flatrate € 4.50 13-01 Details

Naam Video- flatrate
Prijs € 4.50
Datum 13-01
Verkoper Carmunity
Type Zet abonnement
Provider Club Message
Helpdesk
Reputatie 5
@rbonanza
Welkom op het T-mobile Forum! :)

Wanneer je het niet eens bent met de kosten voor mobiele betalingen die in rekening zijn gebracht kun je dit doorgeven via het meldingsformulier. Je klacht wordt dan onderzocht en binnen 10 werkdagen wordt er contact met je opgenomen.
Hallo,


Ook bij mij zijn er, absoluut ongevraagd, bedragen in rekening gebracht door Carmunity. Hoe dit actief geworden is ismij onduidelijk.
Het abonnement heb ik stopgezet, maar ik wil de betaalde bedragen graag terug ontvangen. Hoe pak ik dit aan?


grt
Martijn
@sebastiaan1987,

Welkom op ons forum!
Wil je aangeven over welke kosten je het hebt? Wil je het factuurnummer en bedrag vermelden waar je vraag over gaat?
Je kunt op My T-Mobile ook de specificaties van je factuur bekijken. Je ziet dan waar de kosten vandaan komen die we in rekening brengen.
Ook bij mij zijn onterecht overige kosten in rekening gebracht.
Kan dit worden terug gehaald?
Groet.
Hallo ,

ook ik ben getroffen door het trucje van carmunity.

Ik heb me er voor afgemeld op : payinfo.mobi maar bij mij hebben ze 22.50 afgeschreven.

Ik heb niets bevestigd maar blijkbaar wel een abbo.

Graag zou ik willen weten of ik dat geld terug kan vorderen op wat voor een manier ook.

MVG

Jorrit
Reputatie 5
@Irisvanhummel
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik zie een notitie hiervan in de systemen staan, er wordt deze week nog contact met je opgenomen.

Reageer