Beantwoord

Code voor weekendbundel kwijtgeraakt

• 11 januari 2017
  • 4 reacties
  • 125 Bekeken

Hallo, ik heb onlangs een code toegestuurd gekregen betreft 30gbweekend. Nu heb ik mijn toestel ter reparatie aangeboden en dus leeg gemaakt, kan ik deze code ergens opnieuw aanvragen ??
icon

Beste antwoord door David 12 januari 2017, 09:30

Hoi Liemar,

Spijtig om te zien dat je jouw code bent kwijtgeraakt na een reset toen je jouw toestel ter reparatie op moest sturen. Het experiment met de weekendbundels is namelijk stopgezet voor nu en wij kunnen dan ook geen codes hiervan meer nasturen, sorry! Mochten we er weer mee gaan beginnen, dan kunnen we dit misschien nog doen, maar dat kan ik niet garanderen.

Overigens iets anders, ik zie dat je nog niet bent aangemeld voor T-Mobile Extra en T-Mobile Samen. Dit zijn ook voordelen voor jou, toch weer leuke extraatjes! :)

Als we je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Hoi Liemar,

Welkom op het forum!

Wanneer een medewerker jouw topic oppakt zal hij/zij voor je regelen. Nog even geduld ;)

Wanneer je nog andere vragen hebt, let us know!
Hoi Liemar.

Je berichtje is niet goed doorgekomen, je tekst ontbreekt. Wat wilde je zeggen? 😉
Sorry......verkeerd geduwd kaassausje....
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Liemar,

Spijtig om te zien dat je jouw code bent kwijtgeraakt na een reset toen je jouw toestel ter reparatie op moest sturen. Het experiment met de weekendbundels is namelijk stopgezet voor nu en wij kunnen dan ook geen codes hiervan meer nasturen, sorry! Mochten we er weer mee gaan beginnen, dan kunnen we dit misschien nog doen, maar dat kan ik niet garanderen.

Overigens iets anders, ik zie dat je nog niet bent aangemeld voor T-Mobile Extra en T-Mobile Samen. Dit zijn ook voordelen voor jou, toch weer leuke extraatjes! :)

Als we je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer