Beantwoord

compensatie sms kosten Eurovisie Songfestival

  • 25 May 2021
  • 8 reacties
  • 244 Bekeken

Beste Tmobile,

Afgelopen zaterdag hebben we met 3 telefoons in ons huishouden gestemd voor het Songfestival.

Per telefoonnummer het maximaal aantal sms'jes verzonden, van al deze sms'jes zijn er per telefoon max. 2 daadwerkelijk aangekomen. Wij hebben gestemd binnen de tijd.

Graag zien we deze kosten op onze factuur verminderd, gezien deze niet door een technisch probleem waar dan ook, niet tijdig zijn verwerkt.

Ik verneem graag van jullie.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 2 June 2021, 09:37

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Angeliki welkom in de community van TMobile.

Heb je genoten van het festival?

Ik denk dat je teleurgesteld zal zijn als je Dit leest.

Uiteraard ga ik erniet niet over als medeklant maar ik wil je vast waarschuwen. T-Mobile doet nog wel nader onderzoek volgens RTL nieuws

Het is al jaren een puinhoop met dat sms stemmen.

Groetjes! 

 

Beste CrisTien,

Dank voor je bericht. Het songfestival was leuk vooral genoten van Stefania! Het Griekse meisje uit Utrecht waar al onze stemmen voor waren.

Ik ben van mening dat iedereen die tijdig heeft gestemd, en waarvan de stem niet tijdig is verwerkt gecompenseerd moet worden. Waarschijnlijk denken meer medeklanten er zo over.

De "gewone" burger moet altijd zn portemonnee trekken, en de grote bedrijven en organisaties verdienen hieraan.

Ik ben best bereid te betalen voor kosten die ik gemaakt heb, maar niet als het buiten mijn schuld om niet tijdig wordt verwerkt.3 abonnementen in 1 huishouden is toch 25 a 30 euro extra kosten...beetje jammer dat de stemmen niet zijn meegenomen, anders zeker bereidt dit te betalen!

Reputatie 7
Badge +14

Sms kon gewoon verstuurd worden. De t-mobile dienst werkte dus gewoon.

Het versturen van een sms wordt altijd berekend. Ook al kan de sms niet bij de afzender worden bezorgd, b.v. omdat de telefoon voor langere tijd uitstaat.

In dit geval is de sms wel door cm.com verwerkt, maar pas nadat de uitzending afgelopen was. De extra hoge kosten worden pas bij het ontvangen van de bevestiging door CM.com in rekening gebracht. Ik neem aan dat die niet berekend zijn.

Beste Eric,

De kosten zijn wel berekend extra kosten 9.45 euro bij mijn eigen abonnement. De andere abonnementenzal ik moeten checken, maar zal ook ongeveer op dat bedrag liggen.

De vraag is, wie gaat dit compenseren?

Reputatie 7
Badge +14

@Angeliki Gelukkig is De Utrechtse Stefania Liberakakis op een hele mooie plaats geëindigd heb ik gehoord. 10de toch? Ik heb niet gekeken maar ben wel trots op mijn stadsgenote 👍🏻🎉

Laten we afwachten of de moderators iets meer kunnen vertellen of en wat er eventueel  is mis gegaan.

Het kan ook zijn dat het onderzoek nog in volle gang is ook omdat ze bij de KPN en Ziggo dezelfde klachten hadden.

MVG.Cristien
 

 

Reputatie 7
Badge +14

Beste Eric,

De kosten zijn wel berekend extra kosten 9.45 euro bij mijn eigen abonnement. De andere abonnementenzal ik moeten checken, maar zal ook ongeveer op dat bedrag liggen.

De vraag is, wie gaat dit compenseren?

Dan heb jij een bevestiging sms gehad dat je stem is aangekomen. Jij hebt dus mede het eindresultaat bepaald. Dat geld is terecht gekomen bij de nummer houder, Eurovisie songfestival. 

Beste Eric,

De berichten zijn aangekomen maar niet binnen de tijd en daardoor heb ik het eindresultaat helemaal niet mede bepaald. De voting was al gesloten terwijl ik gewoon binnen de tijd heb gereageerd, dat is toch het hele punt waarom ik deze topic ben gestart. 

Ik betaal ergens voor maar het is niet tijdig verwerkt, terwijl ik wel tijdig heb gezorgd dat het bericht verstuurd was. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Angeliki 

Je kan deze week een sms verwachten met meer informatie hierover. 

Reageer