Beantwoord

Contract aanvragen

• 31 augustus 2016
  • 9 reacties
  • 261 Bekeken

Graag wil ik een kopie van mijn oude contract opvragen

Het betreft het contract met de looptijd van 5 juli 2014 tot en met 4 juli 2016.

Graag hoor ik van jullie welke gegevens jullie verder nodig zijn.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Danny
icon

Beste antwoord door David 1 september 2016, 10:17

Hey Danny,

Welkom terug op het forum!

In ons systeem zie ik dat je hier op 29 augustus al contact over hebt gehad met mijn collega Renee. Dit is voor je doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Wij kunnen hier verder niets aan versnellen. Houd er rekening mee dat dit een tijd kan duren voor het verwerkt wordt.

Als wij in de tussentijd nog vragen kunnen beantwoorden voor je, stel ze dan gerust!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Danny,

Welkom terug op het forum!

In ons systeem zie ik dat je hier op 29 augustus al contact over hebt gehad met mijn collega Renee. Dit is voor je doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Wij kunnen hier verder niets aan versnellen. Houd er rekening mee dat dit een tijd kan duren voor het verwerkt wordt.

Als wij in de tussentijd nog vragen kunnen beantwoorden voor je, stel ze dan gerust!
Helaas tot op heden nog niets vernomen van de aanvraag van het kopie.
Heeft u enige indicatie van hoelang zoiets zou kunnen duren?

Met vriendelijke groet,

Danny Ritsema
Reputatie 6
Badge +16
Hey Danny,

Het is begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat onze collega's dit nog steeds in behandeling hebben. Ze hebben je op 5 september ook een berichtje gestuurd dat het nog in behandeling is. Zodra er meer informatie beschikbaar is of wanneer de contracten beschikbaar zijn zullen ze contact met je opnemen. We zullen het dus nog even moeten afwachten.

Als je in de tussentijd andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je!
Hallo, graag zou ik willen vragen via welke manier ze mij een bericht gestuurd hebben?
Mijn laatste bericht van T-mobile m.b.t. dit onderwerp was 2 september d.m.v. een SMS.
Misschien heb ik iets over het hoofd gezien?

Met vriendelijke groet,

Danny Ritsema
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Danny,

Ik heb gelijk even in het systeem gekeken of je misschien iets over het hoofd hebt gezien. Ik zie dat de afdeling die hierover gaat hier nog druk bezig mee is. Sorry dat het zo lang duurt! Heb je trouwens al eens op My T-Mobile gekeken bij Mijn abonnement > Oud contract? Daar vind je ook informatie over jouw oude contract. Mogelijk staat daar al de informatie tussen waar je naar op zoek bent. Als je wilt wachten op het contract, moet ik nog even om jouw geduld vragen. Als er meer informatie bekend is over jouw aanvraag, wordt er contact met je opgenomen.

Laat je het weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan betekenen?
Hallo, toch nog maar even vragen of er nog nieuws is m.b.t. mijn aanvraag.
2 september heb ik voor het laatst iets gehoord over mijn contract van T-mobile.

Echter wacht ik nu al meer dan een maand en vraag me af of het normaal is dat het langer dan een maand in beslag neemt om een kopie op te sturen.

Graag hoor ik van u hoever mijn aanvraag voor de kopie van mijn oud contract gevorderd is.

Met vriendelijke groet,

Danny Ritsema
Reputatie 7
Badge +20
Hi Danny,

Ik ben ook gelijk voor jou gaan kijken, maar helaas heb ik nog geen update. Had je de tip van Thalina al gezien? Je kan via My T-Mobile ook informatie vinden over jouw oud contract. De afdeling die hierover gaat is er druk mee bezig. Zij zullen zelf contact met je opnemen zodra er meer bekend is. Onze excuses dat het zo lang duurt.

Als ik iets anders voor je kan betekenen dan hoor ik het graag.
Goedenavond,

Na wederom een maand geen bericht toch maar weer eens vragen hoe het ervoor staat met de kopie van mijn vorige contract... Helaas heb ik in september de aanvraag geplaatst en na bijna 3 maand verder te zijn heb ik nog steeds geen kopie ontvangen.

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet,

Danny
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Danny,

Het is begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Ik ben gelijk voor je gaan kijken naar de gegevens in het systeem. Hier zie ik dat onze collega's je contract niet hebben kunnen vinden bij ons in het systeem. De reden hiervan is omdat je contract toentertijd via een externe dealer is afgesloten. Namelijk via www.smartphoneshop.nl. Zij hebben je dus een contractbevestiging opgestuurd en zouden deze ook bewaard moeten hebben.

Ik hoop dat je op deze manier weer verder kan en dat je jouw contract zo snel mogelijk ontvangt!

Reageer