Beantwoord

Contract kwijt

  • 13 september 2016
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Hallo,

Ik ben mijn contract kwijtgeraakt. Ik heb deze nodig om gebruik te kunnen maken van de garantie op mijn earpods. Zouden jullie dit mij kunnen toesturen aub?

Groetjes,

Selma
icon

Beste antwoord door David 14 september 2016, 14:21

Hey Selma,

Welkom op ons forum! :)

Wat zonde van je headset zeg en dat je jouw bon hiervoor kwijt bent geraakt. Ik zie in ons systeem dat hier gistermiddag ook melding van is gemaakt. Dit wordt dus op het moment opgepakt, maar kan even duren. Hopelijk wordt dit zo snel mogelijk afgehandeld.

Als je nog vragen voor ons hebt, laat het dan weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Selma,

Welkom op ons forum! :)

Wat zonde van je headset zeg en dat je jouw bon hiervoor kwijt bent geraakt. Ik zie in ons systeem dat hier gistermiddag ook melding van is gemaakt. Dit wordt dus op het moment opgepakt, maar kan even duren. Hopelijk wordt dit zo snel mogelijk afgehandeld.

Als je nog vragen voor ons hebt, laat het dan weten!

Reageer