Beantwoord

contract kwijt voor verzekering

  • 5 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

goedemorgen.
hoe kan ik aan me contract komen een kopie hier van die je nodig heb voor de claim bijbde verzekering van je telefoon
hebbik een contract nodog die ik aan de verzekering moet laten zien

mvg
icon

Beste antwoord door Issam 7 augustus 2016, 13:15

Hi Jurgen,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je hierover contact opneemt met ons. Zoals JanRotterdam aangaf heb je bij het aangaan van je contract een e-mail ontvangen waarin je contract staat vermeld. Jouw postcode is het wachtwoord om toegang te krijgen tot je contract.

Ik vermoed trouwens dat je in deze situatie het aankoopbewijs van je telefoon nodig hebt en niet het contract van je abonnement. Het aankoopbewijs van je toestel is in jouw geval alleen op te vragen in de T-Mobile Shop waar je deze hebt aangeschaft. Als je een toestel online of telefonisch besteld dan kunnen we het aankoopbewijs wel achteraf nasturen.

Normaliter worden de aankoopbewijzen maximaal 6 maanden bewaard in de T-Mobile Shops, maar het komt weleens voor dat deze iets langer bewaard blijven. Ik wil je daarom adviseren om langs de T-Mobile Shop te gaan waar je jouw toestel hebt aangeschaft in de hoop dat ze jou kunnen helpen.

Ik hoop dat je hiermee verder komt. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Heb je die niet via mail gehad
jawel maar is versleuteld en hij doer niks en moet aankoop bewijs kunnen oveehandigen beste janrotterdam
Reputatie 6
Badge +16
Hi Jurgen,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Goed dat je hierover contact opneemt met ons. Zoals JanRotterdam aangaf heb je bij het aangaan van je contract een e-mail ontvangen waarin je contract staat vermeld. Jouw postcode is het wachtwoord om toegang te krijgen tot je contract.

Ik vermoed trouwens dat je in deze situatie het aankoopbewijs van je telefoon nodig hebt en niet het contract van je abonnement. Het aankoopbewijs van je toestel is in jouw geval alleen op te vragen in de T-Mobile Shop waar je deze hebt aangeschaft. Als je een toestel online of telefonisch besteld dan kunnen we het aankoopbewijs wel achteraf nasturen.

Normaliter worden de aankoopbewijzen maximaal 6 maanden bewaard in de T-Mobile Shops, maar het komt weleens voor dat deze iets langer bewaard blijven. Ik wil je daarom adviseren om langs de T-Mobile Shop te gaan waar je jouw toestel hebt aangeschaft in de hoop dat ze jou kunnen helpen.

Ik hoop dat je hiermee verder komt. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je!

Reageer