Beantwoord

Contract overname lukt niet

  • 12 juni 2019
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Vandaag voor de 5e keer geprobeerd om het contract over te zetten op een andere naam.
Helaas krijg ik steeds de melding: Toestelkrediet afbetalen. Dit is al lang gebeurd.
graag zou ik op een andere manier dan via de website die dus niet werkt het contract overzetten.
icon

Beste antwoord door Hajar 13 juni 2019, 13:23

Hi,

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je toestelkrediet nog loopt. Hij is dus niet afbetaald. Op welke manier heb je het toestelkrediet afbetaald? Je bent nu maandelijks een bedrag en dat is het krediet dat voldaan moet worden zodat je en contractovername kan uitvoeren.

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je toestelkrediet nog loopt. Hij is dus niet afbetaald. Op welke manier heb je het toestelkrediet afbetaald? Je bent nu maandelijks een bedrag en dat is het krediet dat voldaan moet worden zodat je en contractovername kan uitvoeren.

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!
Vreemd! Je collega heeft het ook nagekeken en die kon bevestigen dat het was afbetaald. Ook als ik het contract open op my t mobile zie ik dit.

Kun je mij aub een email sturen met hoe ik zsm een contract overname kan doen?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Ik vermoed dat in dat misverstand precies het probleem zit: ik zie onder Toestelkrediet dat deze is afbetaald, maar bij het abonnement staat het maandelijkse bedrag er nog bij. Het lijkt niet helemaal goed doorgevoerd te worden. Ik heb dit daarom meteen doorgezet naar onze IT-specialisten, zodat zij dit zo snel mogelijk recht kunnen zetten en jij contractovername kunt aanvragen!

Reageer