Hoe kan dit worden gecorrigeerd?
Beste antwoord door David
Hi @VinChai ,
Geen zorgen hoor, de Community is er ook om jouw vragen hier op te pakken! Daar hoef je geen contact voor op te nemen via een ander kanaal.
Ik zie dat je niet bent geregistreerd met jouw My T-Mobile account, dus ik kan op dit moment nog niets aanpassen. Zou je mij via mijn profiel een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Daarnaast heb ik nog de juiste tenaamstelling nodig. Dan ga ik het zo snel mogelijk oppakken!
Bekijk origineel
Geen zorgen hoor, de Community is er ook om jouw vragen hier op te pakken! Daar hoef je geen contact voor op te nemen via een ander kanaal.
Ik zie dat je niet bent geregistreerd met jouw My T-Mobile account, dus ik kan op dit moment nog niets aanpassen. Zou je mij via mijn profiel een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Daarnaast heb ik nog de juiste tenaamstelling nodig. Dan ga ik het zo snel mogelijk oppakken!