Beantwoord

contract tenaamstelling

• 3 oktober 2019
  • 7 reacties
  • 640 Bekeken

Ik heb 2 dagen geleden een nw contract afgesloten. Echter de tenaamstelling is niet correct. Contract staat nu op naam van ene D. Tanis, geen idee wie en hoe.
Hoe kan dit worden gecorrigeerd?
icon

Beste antwoord door David 3 oktober 2019, 14:29

Hi @VinChai,

Geen zorgen hoor, de Community is er ook om jouw vragen hier op te pakken! Daar hoef je geen contact voor op te nemen via een ander kanaal.

Ik zie dat je niet bent geregistreerd met jouw My T-Mobile account, dus ik kan op dit moment nog niets aanpassen. Zou je mij via mijn profiel een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Daarnaast heb ik nog de juiste tenaamstelling nodig. Dan ga ik het zo snel mogelijk oppakken!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Hallo @VinChai

Hiervoor kan een Moderator je het best bij helpen, de moderators zijn actief en zullen binnenkort antwoorden daarom vraag ik je even geduld te hebben.

Overigens kun je T-Mobile ook telefonisch bereiken of via de chatbox.
Bedankt!
Echter ik woon nog in het buitenland van waaruit 0800 nummers niet zijn te bereiken en de chat functie is al 2 dagen niet bereikbaar 😞
Reputatie 7
Badge +20
Hi @VinChai,

Geen zorgen hoor, de Community is er ook om jouw vragen hier op te pakken! Daar hoef je geen contact voor op te nemen via een ander kanaal.

Ik zie dat je niet bent geregistreerd met jouw My T-Mobile account, dus ik kan op dit moment nog niets aanpassen. Zou je mij via mijn profiel een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Daarnaast heb ik nog de juiste tenaamstelling nodig. Dan ga ik het zo snel mogelijk oppakken!
Via mijn Profiel? Hoe moet dat?
Reputatie 6
Badge +6
Hallo @VinChai als je even naarn het bericht van David kijkt klik op zijn naam en vervolgens kan je een privé berichtje sturen.
Top Waqqas! 😊
Reputatie 6
Badge +6
@VinChai Geen dank daar zijn wij voor 👍

Reageer