Beantwoord

Contract termijn

  • 14 januari 2021
  • 1 reactie
  • 218 Bekeken

Beste T-Mobile, 

Ik heb een 12-maanden abonnement bij jullie genomen op 5 december. 
Op een of andere manier wist ik dat jullie mijn abonnementsduur zouden veranderen naar 24 maanden, gelukkig heb ik daarom een screenshot gemaakt van toen mijn abonnement op 12 maanden stond.
Nu staat deze plotseling op 24 maanden zonder dat ik hier om heb gevraagd of iets dergelijks.

Hieronder twee screenshots, ik wil dus dat mijn abonnement weer op 12 maanden wordt gezet zoals deze eerst op 12 maanden stond. Mijn telefoonnummer staat erbij.

Als jullie dat voor mij kunnen doen, zie ik dit 'incidentje' door de vingers haha! :)
 

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft. 

Je 06-nummer stond in de afbeeldingen dus die heb ik beide verwijderd.

icon

Beste antwoord door Hajar 15 januari 2021, 12:05

Hi @amirtje16 

Je bent in dit topic van een reactie voorzien en dus gaat dit topic op slot. 

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @amirtje16 

Je bent in dit topic van een reactie voorzien en dus gaat dit topic op slot.