Beantwoord

Contracten

• 23 januari 2019
  • 5 reacties
  • 492 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hallo,

Ik zou graag mijn contracten willen opvragen, hoe kan ik die ontvangen?
icon

Beste antwoord door David 30 januari 2019, 11:24

Hoi Nil1,

We geven bij een bestelling altijd de kopie van het contract mee in de winkel of bij de levering van het pakket. Heb je deze zelf niet meer in jouw administratie? Misschien kun je aangeven waar je ze voor nodig hebt, want dan kunnen we je gelijk hierbij helpen!

Ik kan niet garanderen dat we de contracten zelf nog hebben, maar we hebben tenminste de begin- en einddatum nodig van de contracten die je zoekt en waar deze afgesloten zijn. Dan kunnen we je hopelijk verder helpen!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Nil1,

We geven bij een bestelling altijd de kopie van het contract mee in de winkel of bij de levering van het pakket. Heb je deze zelf niet meer in jouw administratie? Misschien kun je aangeven waar je ze voor nodig hebt, want dan kunnen we je gelijk hierbij helpen!

Ik kan niet garanderen dat we de contracten zelf nog hebben, maar we hebben tenminste de begin- en einddatum nodig van de contracten die je zoekt en waar deze afgesloten zijn. Dan kunnen we je hopelijk verder helpen!
Ik heb ze nodig omdat ik de tarieven wil vergelijken. Het gaat om de contracten van 2014 tot en met 2016 En 2016 tm 2018 en indien mogelijk ook van daarvoor
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nil1,

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 5 cijfers van je iban? Dan kijk ik graag met je mee!
Hallo,

Ik zou graag een reactie willen op mijn vraag.
Ik heb gereageerd op de vragen, maar zonder reactie.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nil,

Ik heb je van een reactie voorzien via privébericht.

Reageer