Beantwoord

Contracten niet ontvangen

• 15 november 2016
  • 7 reacties
  • 149 Bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Allereerst wil ik graag even mededelen dat ik al bijna 6 jaar een klant ben van T-mobile. In deze periode heb ik het bedrijf als prettig ervaren. Wel ben ik erg teleurgesteld in het feit dat jullie mij nu al bijna een half jaar aan het lijntje houden.

Het probleem begon ongeveer 5/6 maanden geleden toen ik mijn contracten op probeerde te vragen in de T-mobile shop in Amsterdam. Hier werd mij verteld dat ik het via de klantenservice moest doen en deze heb ik diezelfde middag gebeld. Hier moest ik eerst 30 minuten wachten voordat ik geholpen werd en zij vertelde mij dat ik dit in de T-mobile shop moest aanvragen. Vervolgens bleek dat het wel via de klantenservice aangevraagd moest worden en na 6 telefoongesprekken met de T-mobile klantenservice en 1 maand verder, werd mij verteld dat het geregeld zou worden. Ik heb expliciet gevraagd om al mijn contracten van de afgelopen jaren, dit is zelfs genoteerd in het bestand van de klantenservice.

Weer 1,5 maand verder kreeg ik dan eindelijk de email met daarin mijn contracten, zoals ze zeiden. Toen ik de mail opende trof ik tot mijn verbazing ALLEEN het nieuwste contract aan van 2016, alsof ik achterlijk ben? Ik ben, zoals ik eerder al zei, bijna 6 jaar een klant van T-mobile en ik verwacht niet dat jullie zo met een klant om kunnen gaan, alsof jullie klanten niet serieus nemen!?

Diezelfde dag heb ik nog aan de klantenservice uitgelegd wat er mis is gegaan en dat, in mijn ogen, het ONMOGELIJK is om 3 maanden te moeten wachten op al mijn contracten van de afgelopen jaren. Hier werd mij doodleuk verteld dat ik het schriftelijk op moest vragen!? hoezo is niemand hier eerder meegekomen? ik word van het kastje naar de muur gestuurd en dit verwacht ik niet van een bedrijf zoals T-mobile. Nu heb ik een brief geschreven met daarin het verzoek om AL mijn contracten te ontvangen. Inmiddels zijn we 2/3 maanden verder en heb ik nog steeds niks vernomen van T-mobile, geen belletje geen mailtje helemaal niets!?

Kan iemand mij alsjeblieft vertellen wat hier misgaat? Ik weet ook donders goed dat jullie moeilijk doen over die oude contracten omdat jullie bang zijn om veel geld te moeten vergoeden maar klanten moet je gewoon helpen. Ik zit nu een half jaar leugens aan te horen van al jullie personeel en ik ben er een beetje klaar mee. Als dit zo doorgaat zeg ik 100% mijn contract op.

Ik hoop dat dit forum iets sneller reageert dan al het personeel van T-mobile de afgelopen jaren heeft gedaan.

Wessel Spanjer
icon

Beste antwoord door Amy 15 november 2016, 14:05

Hey Wessel,

Jeetje wat een verhaal zeg! Ik snap dat je het gevoel hebt dat we je niet serieus nemen en ik hoop dat we dit ook weer bij je weg kunnen nemen. Maar ik snap dat je daarvoor eerst de contracten wilt ontvangen.

Ik zie dat je vanmorgen contact met een van mijn collega's hebt gehad hierover en zij heeft je de status gegeven van je aanvraag. Ook zag ik dat zij nog een reminder heeft gestuurd om de contracten zo snel mogelijk via e-mail of naar het adres van je ouders te laten sturen.

Ik hoop dat je hierdoor weer wat hoop hebt gekregen op dat je ze binnenkort van ons ontvangt. Sorry dat je hier nu nog steeds even op moet wachten maar we werken er in ieder geval aan om de contracten zo snel mogelijk met je te delen. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben dan help ik je hier ook graag verder. 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Wessel,

Jeetje wat een verhaal zeg! Ik snap dat je het gevoel hebt dat we je niet serieus nemen en ik hoop dat we dit ook weer bij je weg kunnen nemen. Maar ik snap dat je daarvoor eerst de contracten wilt ontvangen.

Ik zie dat je vanmorgen contact met een van mijn collega's hebt gehad hierover en zij heeft je de status gegeven van je aanvraag. Ook zag ik dat zij nog een reminder heeft gestuurd om de contracten zo snel mogelijk via e-mail of naar het adres van je ouders te laten sturen.

Ik hoop dat je hierdoor weer wat hoop hebt gekregen op dat je ze binnenkort van ons ontvangt. Sorry dat je hier nu nog steeds even op moet wachten maar we werken er in ieder geval aan om de contracten zo snel mogelijk met je te delen. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben dan help ik je hier ook graag verder. 🙂
Hi Amy,

Allereerst bedankt voor je snelle reactie en voel je vooral zelf niet aangevallen hoor, ik werd gewoon even een beetje moe van al het contact dat ik heb gehad en het uiteindelijke resultaat. Ik hoop dat ik nu snel een reactie met daarin de contracten kan verwachten.

Met vriendelijke groet,

Wessel Spanjer
Reputatie 7
Badge +15
Hi Wessel,

Thanks voor je positieve reactie. Ik kan mij wel goed voorstellen dat het navragen hiervan telkens een tijdrovend klusje is waar je natuurlijk liever niet op zit te wachten. Dus ik heb er alle begrip voor!

Mocht je nou verder nog vragen hebben of van de week nog een update willen geef dan even een gil in dit topic. 🙂
En we zijn inmiddels bijna twee weken verder en ik heb nog steeds niets vernomen. 😞
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Wessel,

Het liefste had ik je een update gegeven waar je iets mee kon, maar op het moment is er nog geen nieuws. Jouw verzoek staat nog open en zoals mijn collega Marianny ook had aangegeven is het nu erg druk. De verwerking van alle aanvragen kost hierdoor veel tijd, vandaar dat dit in jouw geval ook langer duurt.

Zodra er meer bekend is zal er contact met je worden opgenomen en als wij het eerder weten, dan laten we het via dit topic ook aan je weten. Sorry dat we je geduld zo op de proef stellen.

Als we in de tussentijd nog vragen voor je kunnen beantwoorden, laat het dan weten!
en er zijn weer 2 maanden voorbij...
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Wessel,

Het stoort mij dat ik wederom een boodschap moet typen waarmee je inhoudelijk nog niet veel verder komt. Ik had je liever van een update voorzien met het bericht dat we je de contracten konden toezenden. Ik heb de status van de aanvraag bekeken en deze is op het moment nog in behandeling. Ik zou dan ook nogmaals een beroep willen doen op je geduld, zoals je dat al enige tijd hebt getoond. Uiteraard wil ik hiervoor mijn dank uitspreken. Idealiter verloopt het natuurlijk veel sneller. Ik ben ervan overtuigd dat op de achtergrond hard wordt gewerkt om eenieder te kunnen voorzien van de gewenste informatie.

Als je in de tussentijd aanvullende of andere vragen hebt, stel ze gerust.

Reageer