Beantwoord

Contracten opvragen

• 16 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 266 Bekeken

Hallo,

Ik zou graag mijn huidige contract en mijn oude contract willen opvragen, ik heb geen mail gehad van mijn huidige contract, en het oude contract ben ik kwijt. Ik wil beide contracten hebben voor mijn administratie.

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Hajar 18 augustus 2016, 08:45

Hi xalvor,

Welkom op ons Forum!

Dankjewel voor je verzoek. Ik stuur het verzoek voor je door. Een andere afdeling bekijkt of we het document nog hebben en kunnen opvragen. Dit kan wel wat langer duren. Je ontvangt van die afdeling ook een terugkoppeling.

Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het mij weten.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi xalvor,

Welkom op ons Forum!

Dankjewel voor je verzoek. Ik stuur het verzoek voor je door. Een andere afdeling bekijkt of we het document nog hebben en kunnen opvragen. Dit kan wel wat langer duren. Je ontvangt van die afdeling ook een terugkoppeling.

Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het mij weten.
Dank voor je antwoord. Heb je enig idee hoe lang dit kan duren en wie ik moet contracteren als ik geen antwoord krijg?
Reputatie 6
Badge +16
Hi xalvor,

Een terechte vraag. De afdeling die hiervoor verantwoordelijk is doet z'n best om dit zo snel mogelijk af te handelen. Op dit moment streven ze er naar om je contract binnen 10 werkdagen gevonden en opgestuurd te hebben indien deze beschikbaar is.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord!
geachte heer

Ik zou graag mijn huidige contract en mijn oude contract willen opvragen, ik heb geen mail gehad van mijn huidige contract, en het oude contract ben ik kwijt. Ik wil alle contracten hebben voor mijn administratie, wil alle contracten hebben van B. Roepan vanaf het begin.

mag ook digitaal.

Alvast bedankt
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Roepan,

Leuk dat je jouw vraag hier stelt. Welkom op het forum!

We helpen je graag verder. Om je verder te helpen heb ik je een aantal vragen gesteld in een privébericht.

Ik wacht je reactie af.

Reageer