Contractovername

Reputatie 2
Het huidige Relax abonnement staat op naam van mijn man. Nou is het geval dat we gaan scheiden en ik wil mijn telefoon ook op mijn naam hebben. Kan dat zonder het verlies punten of moet ik opnieuw een contract aangaan. Het gaat om een 2 jarig Relax abonnement, 300 belminuten en 250 sms bundel.

groetjes, duizend1000poot

This topic has been closed for comments

183 reacties

Reputatie 3
duizend1000poot schreef:

Het huidige Relax abonnement staat op naam van mijn man. Nou is het geval dat we gaan scheiden en ik wil mijn telefoon ook op mijn naam hebben. Kan dat zonder het verlies punten of moet ik opnieuw een contract aangaan. Het gaat om een 2 jarig Relax abonnement, 300 belminuten en 250 sms bundel.

Als je het contract van je (ex-)man overneemt, hoef je geen nieuw contract aan te gaan. Je neemt namelijk zijn bestaande contract over. Een T-Mobile Extra-lidmaatschap kun je niet overnemen.

Oftewel, de 'oude' contractant kan zijn T-Mobile Extra-credits inwisselen totdat het contract daadwerkelijk is overgenomen. De nieuwe contract kan, nadat het contract is overgenomen, zich aanmelden als nieuw T-Mobile Extra-lid.

Wat aanvullende info in het kort:
- De nieuwe contractant betaalt voor Contractovername eenmalig
Reputatie 2
graag wil ik mijn abonnement veranderen van mijn naam naar die van me dochter, die onlangs 18 geworden is
telefonisch kreeg ik te horen dat ik dit via t-mobile internet moest doen, maar helaas kan ik niet vinden waar
kan iemnd mij enige info hierover geven??
Reputatie 2
Je kunt het contract overdragen aan je dochter door middel van het [link=http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/service-contact/brochures-formulieren/contractovername-particulier.pdf]contractovernameformulier[/link].

De hieraan verbonden kosten van
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb drie vragen die ik graag even stel:

Ik heb 2 dagen geleden een Contractovername verstuurd zodat het abonnement van mijn vaders naam op mijn naam komt te staan. Kan ik in de tussentijd toch het contract verlengen (met iPhone + i150) zonder eventuele problemen te krijgen?

In de online-shop is er geen mogelijkheid om bij het i150 contract nog een extra sms-bundel te voegen. Is dit echt helemaal onmogelijk?

Ook heb ik gehoord van een iPhone-verzekering van 7,50(euro) per kwartaal, hier heb ik alleen niks over kunnen vinden. Klopt dit wel?

Alvast bedankt voor de antwoorden!
Reputatie 2
@ikbenben

De antwoorden op je vragen zijn:

- Het contract vernieuwen kun je het beste doen als de contractovername verwerkt is.

- Bij een iPhone abonnement b.v. i150 heb je 150 belminuten en 150 sms-berichten plus internet. Het is niet mogelijk om een extra sms-bundel toe te voegen aan je contract.

- Betreft het verzekeren van je toestel. Dit kan alleen via de T-Mobile Shop geregeld worden.
Reputatie 2
Hallo,

1. Het contract is overgezet naar mijn naam, en nu zou ik hem evt wel willen verlengen met een iPhone. Maar nu staat er op My T-mobile het volgende:

Startdatum contract: 17 augustus 2007
Einddatum contractsperiode: 17 augustus 2009
Contract vernieuwen: Je komt niet in aanmerking voor contractvernieuwing. Vier maanden voor het einde van je contractsperiode kan je bij T-Mobile je contract vernieuwen.

Dus nu kan ik opeens niet meer vernieuwen (?) of is dit een klein tijdelijk foutje?

2. Stel ik vernieuw mijn abbo met iPhone. Dan krijg ik deze binnen en moet ik de iPhone nog 3 maanden gebruiken met het oude Relax 150 voordat i-XXX ingaat. Klopt dit?

Paar vragen die ik toch even wou stellen. Bedankt!
Reputatie 2
vier maanden voor 17 augustus is vanaf 18 april..dus je kunt al vernieuwen ( foutje van de website denk ik...bel anders naar 0800-8104..kun je telefonisch vernieuwen).
En als je vernieuwt kun je je abonnement meteen omzetten naar een iPhone abonnement , tenminste als de prijs per maand van je nieuwe abonnement hoger is dan de prijs die je nu per maand betaald
Reputatie 4
Ik heb me iPhone nu bijna 2 weken, kreeg ik vandaag een brief van The Phone House of ik alsnog een verzekering wilde afsluiten. Ik houd het op Apple Care van Apple. Koop ik wel via eBay en stukken goedkoper.
Reputatie 2
Waar kan ik de eigenaar van het abbonement wijzigen? Hij moet namelijk van mijn moeders naam op mijn naam komen te staan.

Alvast bedankt!
Reputatie 2
Hoi,
Dat soort wijzigingen kan je moeder doorgeven via de klantenservice (08007111)
Hoop je hiermee te hebben kunnen helpen.
Mvg, Rodriquez
Reputatie 2
Dankjewel!
Reputatie 5
@raoul90, het antwoord van cobraman1966 is niet juist. In jouw geval is er sprake van een contractovername. Je kunt hiervoor, samen met je moeder, het contractovernameformulier invullen.
Reputatie 2
Goedemiddag, ik heb een vraag:
Op dit moment ben ik 17 en gebruik ik een abonnement die op mijn vaders naam staat. In augustus loopt dit abonnement af. Ik zou graag het abonnement willen verlengen, omdat ik er erg tevreden over ben, en omdat ik het nummer wil behouden. Nu is het zo dat ik in september 18 wordt. Is het voor mij dan mogelijk om het abonnement te verlengen en op mijn naam te zetten voor die tijd?
Alvast bedankt,

MVG,

Rick Hollander
Reputatie 6
Hallo Rick,

je moet minimaal achttien jaar zijn op het moment dat je het contract wilt overnemen.
Het abonnement kan gewoon verlengd worden op de naam van je vader. Op het moment dat je achttien bent geworden kan je in de shop, of van internet een aanvraagformulier meenemen en thuis met de daarbij vermeldde bijlagen (kopie legitimatie/bankpas) opsturen naar T-Mobile. Hier zijn wel kosten aan verbonden, bij T-Mobile lag dit rond de
Reputatie 2
Voor meer informatie over contractovername kun je ook terecht bij de veelgestelde vragen.
Reputatie 2
Ik wil mijn achternaam veranderen,
heb dus de klantenservice al gebeld en hun adviseerde om een persoonlijke brief te sturen naar de kantenservice,
zodoende gedaan,nu al ca 3 weken geleden,
nog niets gehoord.
Ik heb dit nummer van iemand gekregen en die had al een account aangemaakt bij t-mobile.
Ik kon wel adres en email veranderen,
maar de naam lukt gewoon niet!
Dus wat kan ik het beste doen,
een ander mobiel nummer nemen of nog even afwachten?
Want elke keer klantenservice te moeten bellen,
is ook duur voor mij.
Reputatie 2
Achternaam veranderen kan niet zomaar. Er is een contract getekend met die achternaam. Omzetten kan dus alleen schriftelijk. Veranderen kan alleen via contractsovername. Formulier kan je op deze website vinden.
Reputatie 2
dus dan staat dat abbonement niet op jou naam? Ik zou zeggen, bel je suf op de kosten van die ander. :)

Greetz
Reputatie 2
Ik heb prepaid,
en nu is het in orde gekomen!!!
Dankzij iemand van dit forum.
Reputatie 2
Vanwege emigreren naar het buitenland ben ik op zoek naar iemand die mijn contract wil overnemen (deze eindigt 11 juli 2010)
het betreft een Iphone 3G met 150 belminuten en 150 SMS-en dus 29,99 EUR abb.kosten per maand

Ik betaal zelf voor de overnamekosten, dus daarmee hoef je je geen zorgen te maken, tevens krijg je natuurlijk de Iphone 3G toegestuurd met al zijn bijbehorende spullen.

interesse? laat me zo snel mogelijk weten!
Reputatie 2
Hai, ik heb evt. wel interesse om je abonnement en telefoon over te nemen. Weet je trouwens of er dan ook nog een mogelijkheid is voor nummerbehoud, dus dat ik mijn huidige nummer kan blijven gebruiken ? Groetjes, Maddey
Reputatie 2
ik heb eventueel ook wel intresse heb nu zelf al een abbo maar dan geef ik deze aan me vrouwtje die ook bereikbaar wil zijn voor de kids die op de creche zitten
Reputatie 2
nummerbehoud is waarschijnlijk niet meer mogelijk omdat het al een lopend abbo is
Reputatie 2
Contracteovername

Ik wil mijn Iphone + abbonement door mijn zus laten overnemen.
Ik sluit mijn verzekering bij pro assist af.
Hoe kan zij nu het overgenomen toestel van 6 mnd oud verzekeren??
Reputatie 3
[modbreekt]Het is niet de bedoeling dat dit forum gebruikt wordt voor 'vraag & aanbod'-zaken. Daarvoor verzoeken wij jullie gebruik te maken van de diverse veiling-/marktplaatssites.[/modbreekt]