Contractovername

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

183 reacties

Reputatie 2
arie61 schreef:

je iphone contract gaat in op de datum die je heb besprokem je zei 20-2-2011 dat staat vast je heb je ihone4 al dus begint het ook die datum (( dat zeg maar tussen contract komt dus de 19 te vervallen(dat niet klopt op my mobile is een bekent verschijnsel dat veranderd de eerste week nog wel eens geen zorgen dat komt weer goed veel succes met je ihone4

Het gaat er vooral om dat ik een factuur ontvang waarom kosten op staan die niet meer van toepassing zijn. Met andere woorden betaal ik dalijk dubbel daar ik het Flex-abbo al heb betaald tot 10/3 en het iPlan ingaat om 20/2 (10 dagen overlapping.).
Reputatie 2
Hoi,
Ik had net mijn moeder aan de telefoon met het nieuws dat mijn telefoonrekening van februari bijna 100 euro is. Terwijl ik net ook een telefoonrekening van februari heb betaald van 41 euro.. En ze staan allebei echt op mijn nummer. Kan iemand me uitleggen waarom ik 2 facturen krijg over 1 maand? Ik begrijp het niet...
Alvast bedankt
Reputatie 6
@annelot92

De factuur van 41 euro is de eerste factuur na de contractsovername die je hebt gedaan. De andere factuur die je hebt gekregen is de laatste factuur die opgemaakt is tot het moment van contractsovername met kosten buiten de bundel. Je kunt de specificaties bekijken op je My T-Mobile account.
Reputatie 2
Hallo,
als ik een abonnoment van laptop economy aanschaf,en ik ben 16 jaar, moet dat dan op de naam van mijn ouders of kan dat ook op mijn naam (als mijjn ouders hier toestemming voor geven met een handtekening ofzo)
ik weet wel dat dat bij orange gaat,maar omdat orange nu bij tmobile zit...
Bedankt
Reputatie 6
bij orange was de leeftijd 16 jaar bij de rest dus ook t mobile is het 18 jaar uit gezonderd een prepait pakket antwoord op je vraag het moet op de naam van je ouders of iemand van 18 jaar of ouder
Het klopt wat arie61 zegt.
Je kunt als je 18 bent het contract overzetten naar jouw naam.
Reputatie 2
Oke, dank je
Reputatie 6
[modbreekt]

Dit topic is gesloten omdat deze te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is. Vragen over contractsovername kun je stellen in de catagorie 'Overige diensten'.

[/modbreekt]