Contractovername

Beste tmobile medegebruikers,

Sinds oktober 2010 ben ik bezig met een contractovername wat tot heden nog bewerktstelligd is. Dit is zo slecht! Zo'n moeite kan het toch niet zijn lijkt mij?!

Wie heeft hier ervaring mee? Want als het deze week niet opgelost is dan heeft tmobile weer een klant minder!

Groeten!

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 5
@user112
Ik zie de aanvraag van contractsovername in de systemen staan, hierop is op 25 februari een brief gestuurd waarin we aangeven dat de gevraagde kopieën niet goed leesbaar zijn. Ik wil je vragen opnieuw een contractsovernameformulier naar ons toe te sturen met goed leesbare kopieën. Eerdere aanvragen zijn hier niet bekend.
Beste EsthervD,

Ik heb meerdere malen een contractsovernameformulier gestuurd per fax. Ik heb hier zelfs gevestigingen van dat het aangekomen is bij jullie. Hiernaast zijn er meerdere aantekeningen van gemaakt wanneer ik contact heb opgenomen en waarom. Ik vind dit een beetje absurd.

Het laatste telefoongesprek was met mevrouw Pollman waar zij heeft aangegeven dat ik de rest van de stukken per mail naar haar toe kan mailen. Ze heeft aangegeven dat ik het moest mailen naar: CSPostpaid@t-mobile.nl, terwijl dit e-mail niet eens bestaat.
Reputatie 5
@user112
Ik heb de gevraagde gegevens kunnen achterhalen en heb de contractsovername voor je doorgevoerd. Deze zal plaats vinden op 6 april. Excuses voor het ongemak!