Beantwoord

Contractovername

• 23 januari 2016
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

Hoi!

Mijn contract en telefoonnummer staan al een aantal jaar op de naam van mijn vader en we willen deze nu graag op mijn naam en rekening zetten.
Ik weet welk formulier ik op moet sturen en dergelijke. Ik vroeg mij alleen af hoe het zit met de kortingen en de looptijd van een nieuw contract.
Wordt het contract opnieuw 2 jaar of wordt het de resterende looptijd van het huidige contract?
En hou ik gewoon alle kortingen op mijn factuur die ik nu krijg? Of worden de prijzen gelijk aan de nieuwe tarieven?
Alvast bedankt!

Groeten,
Esther
icon

Beste antwoord door Hajar 25 januari 2016, 14:57

Hi Esther,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt! Ik begrijp dat je hier meer informatie over wilt hebben. Ik kan je geruststellen, want bij een contractovername behoud je gewoon je kortingen en het contract loopt door tot het einde van je huidige contract. Hij wordt dus niet opnieuw vernieuwd. Als je T-Mobile Extra punten hebt dan komen die wel te vervallen. Een contractovername kost eenmalig €25, 42. Op deze pagina kun je meer informatie vinden hierover.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, laat het mij dan weten! :8
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Esther,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt! Ik begrijp dat je hier meer informatie over wilt hebben. Ik kan je geruststellen, want bij een contractovername behoud je gewoon je kortingen en het contract loopt door tot het einde van je huidige contract. Hij wordt dus niet opnieuw vernieuwd. Als je T-Mobile Extra punten hebt dan komen die wel te vervallen. Een contractovername kost eenmalig €25, 42. Op deze pagina kun je meer informatie vinden hierover.

Heb je nu meer duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, laat het mij dan weten! :8

Reageer