Beantwoord

Contractovername

• 13 december 2016
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Hallo,

Enige tijd geleden heb ik een contractovername aangevraagd, hier heb ik helemaal niks meer van gehoord.

Ik neem aan dat op het moment dat het niet kan je toch een afwijzing krijgt? Ik heb een poging gedaan om te bellen met de klantenservice alleen jullie wacht tijden zijn zeer klant onvriendelijk.
icon

Beste antwoord door Hajar 13 december 2016, 16:58

Hi mayoo'tje,

Goed dat je navraagt! Ik kan in het systeem niet terugvinden dat je een contractovername hebt aangevraagd. Op welke manier heb je een contractovername aangevraagd? Heb je de informatie van deze pagina gebruikt? Normaal gesproken ontvang je een ontvangstbevestiging met daarin de verwerkingstijd nadat je een contractovername hebt aangevraagd.

Ik wil je in ieder geval adviseren om opnieuw een contractovername aan te vragen. Op de pagina hierboven staat uitgelegd hoe je een contractovername kan aanvragen. Laat je even of het is gelukt? 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi mayoo'tje,

Goed dat je navraagt! Ik kan in het systeem niet terugvinden dat je een contractovername hebt aangevraagd. Op welke manier heb je een contractovername aangevraagd? Heb je de informatie van deze pagina gebruikt? Normaal gesproken ontvang je een ontvangstbevestiging met daarin de verwerkingstijd nadat je een contractovername hebt aangevraagd.

Ik wil je in ieder geval adviseren om opnieuw een contractovername aan te vragen. Op de pagina hierboven staat uitgelegd hoe je een contractovername kan aanvragen. Laat je even of het is gelukt? 🙂

Reageer