Vraag

contractovername

• 7 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 611 Bekeken

Hallo,
Ik zit met een probleem.
Gisteren heeft mijn moeder alles ingevuld en verstuurd voor een contractovername. Het contract gaat nu vanuit haar naam op mijn naam staan.

Alleen is nu gister mijn telefoon kapot gegaan. En moet ik zo snel mogelijk een nieuwe hebben... mijn bedoeling is dus om met het nieuwe contract, het abonnement te verlengen maar nu met een toestel erbij.

maar moet ik dan eerst die 2 weken wachten tot dat het proces van de contractovername goed gekeurd is? aangezien mijn moeder nu natuurlijk geen abonnement kan bestellen zit ik nu 2 weken zonder telefoon.... die ik wel zeer dringend nodig heb..

Heeft iemand hier een antwoord op?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hallo @ipascalle

Als je wilt kan je moeder de sim only omzetten doormiddel van toestelflexibiliteit naar een abbonement met toestel, Hierbij ga je een nieuw contract aan maar het toestel wordt dan geregistreerd bij het BKR op naam van je moeder.

Je kunt ook even afwachtenen die 2 weken en misschien een telefoon voorlopig gebruiken als je er 1 hebt liggen. Je kunt ook gewoon een los toestel kopen 👍

Alleen weet ik niet of het omzetten van een contract invloed gaat hebben op de overname, dit kun Je het best met de klantenservice bespreken.

Reageer