Beantwoord

Contractovername functioneert sedert vrijdag 24 mei niet

• 27 mei 2019
  • 3 reacties
  • 679 Bekeken

Reputatie 2
Sedert 24 mei 2019 heb ik getracht om mijn particuliere abonnement te laten overzetten middels contactovername naar een zakelijke abonnement. Digitaal blijkt dat T- mobile reeds 72 uur een probleem heeft om dit te effectueren. Middels de mail heb ik zaterdag van een medewerkster van T- mobile meerdere malen begrepen dat telefonisch of bij de T-mobile Shop een contractovername mogelijk was. Dit is echter compleet fout!.

Momenteel heb ik een verzoek tot een spoedige oplossing ingediend en een compensatie, omdat ik momenteel geen zakelijke abonnement kan verkrijgen middels een storing vanuit T-mobile. Zeer slechte service.
icon

Beste antwoord door David 28 mei 2019, 12:58

Hey @RAJA420,

Logisch dat je dat hier even aankaart, want het moet natuurlijk wel werken, zodat jij jouw overname kunt aanvragen!

Zou je kunnen aangeven wat er precies verkeerd gaat? De website werkt namelijk naar behoren en de problemen zijn mij verder niet bekend, dus ik ben benieuwd waar het verkeerd gaat. Wellicht heb je hier een screenshot van? Ik hoor het graag van je, so let me know!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey @RAJA420,

Logisch dat je dat hier even aankaart, want het moet natuurlijk wel werken, zodat jij jouw overname kunt aanvragen!

Zou je kunnen aangeven wat er precies verkeerd gaat? De website werkt namelijk naar behoren en de problemen zijn mij verder niet bekend, dus ik ben benieuwd waar het verkeerd gaat. Wellicht heb je hier een screenshot van? Ik hoor het graag van je, so let me know!
Reputatie 2
Beste David,

Indien je een nuttige bijdrage kan leveren aan de oplossing zou ik je willen verzoeken om dan pas ook te reageren.
Mijn taak is niet om jou te verwittigen van fouten middels de website omtrent contractovername.Dit probleem is wel degelijk bekend bij T- Mobile en is mij ook bevestigd per mail en telefonisch.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Raja,

De bedoeling van een Community is dat wij (moderators) en andere leden van de Community reageren waar we willen en kunnen, aangezien we op die manier mensen kunnen helpen. Door middel van een screenshot kan ik een bijdrage leveren aan de oplossing. Dus als je daar interesse in hebt en hier nog hulp op onze Community wilt, dan zie ik de gevraagde info nog tegemoet en anders laten we het hier verder bij.

Reageer