Beantwoord

contractovername is niet doorgevoerd

  • 4 april 2016
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

hi,

ik heb iets meer dan een week geleden het formulier voor contractovername verstuurd via post en ik vraag me af of dat goed is gegaan en hoe lang het kan duren voor het gedaan is.
alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Sam- 5 april 2016, 11:14

Hi AlienWizard,

Welkom op het T-Mobile Forum, leuk om je hier te zien! Wil je jezelf ook voorstellen aan ons? Neem dan een kijkje in het voorstel topic.

Goed dat je dit navraagt bij ons. De verwerkingstijd is 7 dagen, dus zou je hier al een bevestiging van moeten hebben ontvangen. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik ook geen documenten die gekoppeld zijn aan jouw contract. Hierdoor kan ik de overname ook niet handmatig doorvoeren.

Heb je de bestanden toevallig ook digitaal? Je kan ze ook mailen naar: contractovername@t-mobile.nl. Controleer of alle bijlages goed leesbaar zijn, is dit niet het geval dan wordt de aanvraag afgekeurd en moet je de documenten opnieuw verzenden.

Meer informatie over contractovernames vind je op deze pagina.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hi AlienWizard,

Welkom op het T-Mobile Forum, leuk om je hier te zien! Wil je jezelf ook voorstellen aan ons? Neem dan een kijkje in het voorstel topic.

Goed dat je dit navraagt bij ons. De verwerkingstijd is 7 dagen, dus zou je hier al een bevestiging van moeten hebben ontvangen. Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik ook geen documenten die gekoppeld zijn aan jouw contract. Hierdoor kan ik de overname ook niet handmatig doorvoeren.

Heb je de bestanden toevallig ook digitaal? Je kan ze ook mailen naar: contractovername@t-mobile.nl. Controleer of alle bijlages goed leesbaar zijn, is dit niet het geval dan wordt de aanvraag afgekeurd en moet je de documenten opnieuw verzenden.

Meer informatie over contractovernames vind je op deze pagina.

Reageer