Beantwoord

Contractovername particulier naar zakelijk

• 25 februari 2017
  • 8 reacties
  • 576 Bekeken

Reputatie 2
Hoe lang duurt het ongeveer om een. Privé abonnement over te sluiten naar zakelijk.?
icon

Beste antwoord door Hajar 26 februari 2017, 14:45

Hi Juliah,

Wil je graag jouw particuliere abonnement omzetten naar zakelijk? Dan kun je via deze pagina een contracovername aanvragen. Ik zie dat je dat op dit moment nog niet hebt gedaan. Na het aanvragen ontvang je een ontvangstbevestiging, daarin staat ook binnen hoeveel dagen de vraag wordt opgepakt. Ik zie dat Kaassausje dat ook al heeft vermeld. Ik kan je dus niet met zekerheid zeggen hoelang het gaat duren. Het zou 10 werkdagen kunnen duren, maar je kan het beste een aanvraag indienen voor meer duidelijkheid. 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Hoi juliah, welkom terug op het klantenforum.

Volgens de pagina die daarover gaat, zou je dat via de ontvangstbevestiging te weten moeten krijgen:
"Na het indienen sturen we je een ontvangstbevestiging, daarin staat ook binnen hoeveel dagen we de aanvraag oppakken."

In eerdere topics werd 'gemiddeld twee weken' aangegeven, of dat nog klopt durf ik niet met zekerheid te zeggen. Wellicht hangt het ook af van de drukte op die afdeling. (Daar heb ik als medeklant -ook- geen zicht op. 😉 )

Wacht je al lang? Heb je wel een ontvangstbevestiging gehad? En op welke manier heb je de contractovername aangevraagd? (Papier, e-mail, etc.?) Misschien kan één van de T-Mobile Moderators je dan wat meer duidelijkheid geven. Zij reageren binnen 24-48 uur op vragen waar medeklanten niet bij kunnen helpen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Juliah,

Wil je graag jouw particuliere abonnement omzetten naar zakelijk? Dan kun je via deze pagina een contracovername aanvragen. Ik zie dat je dat op dit moment nog niet hebt gedaan. Na het aanvragen ontvang je een ontvangstbevestiging, daarin staat ook binnen hoeveel dagen de vraag wordt opgepakt. Ik zie dat Kaassausje dat ook al heeft vermeld. Ik kan je dus niet met zekerheid zeggen hoelang het gaat duren. Het zou 10 werkdagen kunnen duren, maar je kan het beste een aanvraag indienen voor meer duidelijkheid. 🙂
Reputatie 2
Hallo hajar. Ik heb wel degelijk een aanvraag ingediend alle benodigde papieren heb ik doorgemaild en reactie gehad dat er binnen 6 werkdagen contact met mij wordt opgenomen ik vroeg mij alleen af. Hoe lang zo,n hele procedure in beslag neemt of dat het vanaf dan snel geregeld kan zijn
Reputatie 7
Badge +20
Ah oke Juliah. Mooi dat je al een aanvraag hebt ingediend. Dan kun je dat inderdaad aanhouden, vaak gaat het erna wel snel. De afdeling die hierover gaat zal in contact met jou blijven hierover.
Reputatie 2
Zojuist contact gehad via chat werd mij verteld dat overname onmogelijk was omdat mijn contact gisteren was verlopen. Dit klopt niet is volgende maand pas verlengbaar
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Juliah,

Wat vreemd zeg.. Met het nummer waarmee je ingelogd bent op het forum zou je gewoon een contractovername moeten kunnen uitvoeren. Zou je mij in een privébericht het 06-nummer willen sturen van het zakelijke contract? Dan controleer ik wat er precies heeft plaatsgevonden en hoe we dit zo snel mogelijk voor je in orde kunnen maken.

Ik wacht je berichtje af Juliah. 🙂
Reputatie 2
Op dit moment nog steeds helemaal geen enkele reactie van t mobile op mijn contract overname verzoek hoe kan dit ? heb telefonisch contact gezocht. Heb het via Facebook geprobeerd. Via de chat en Niemand die mij kan vertellen hoe het zit !
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Juliah,

Goed dat je dit nogmaals navraagt bij ons. Ik heb je inmiddels van een reactie voorzien via een privébericht. 🙂

Reageer