Beantwoord

Contractovername Prive naar Zakelijk

• 10 mei 2017
  • 6 reacties
  • 231 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Op 25-04 heb ik telefonisch contact gehad met de klantenservice voor een prive naar zakelijk contract overname hieronder de tijdverloop:

Op 25-04 krijg ik een e-mail met een verwijzing naar de website voor contractovername
Op 28-04 om 16:51 verstuur ik mijn e-mail met benodigde bijlages naar contractovername@t-mobile.nl
Ik krijg hier een bestelfout van terug, omdat een van de bijlage een virus zou bevatten.
Op 28-04 om 16:52 verstuur ik nogmaals mijn e-mail met benodigde bijlages naar contractovername@t-mobile.nl
Wederom krijg hier een bestelfout van terug, omdat een van de bijlage een virus zou bevatten.
Op 28-04 om 16:55 verstuur ik nogmaals mijn e-mail met benodigde bijlages naar contractovername@t-mobile.nl
Dit maal met succes maar zonder KvK uittreksel. Want daar blijkt het virus in te zitten (het uittreksel is digitaal gewaarmerkt)
Ik krijg dan ook een bevestiging van t-mobile: Incident: 170428-000933
Op 28-04 om 16:57 verstuur ik nogmaals mijn e-mail met alleen de KvK zonder digitale waarmerk 170428-000934
Op 28-04 om 16:58 verstuur ik mijn e-mail met benodigde bijlages naar contractovername@t-mobile.nl dit maal met alle documenten en KvK uittreksel zonder digitale waarmerk.
Dit gaat goed ik krijg weer een bevestiging van t-mobile: Incident: 170428-000935
Op 06-05 om 20:18 verstuur ik een reactie naar contractovername@t-mobile.nl onder referentie: 170428-000935 met het verzoek mijn aanvraag in behandeling te nemen.
Hierop hoor ik niets.
Op 09-05 om 11:37 bel ik met de klantenservice om mijn verhaal uit te leggen. Na wat gesprekken wordt mij bevestigd dat dit te lang duurt. En wordt er aangegeven dat mijn incident geëscaleerd wordt.

Ik hoop dat jullie wat aan de tijdsverloop en gebeurtenissen hebben, zodat de processen verbeterd kunnen worden. Vooral het niet kunnen versturen van KvK uittreksels die digitaal gewaarmerkt kunnen zijn lijkt mij van belang voor zakelijke gebruikers. Ook is de lange wachttijd voor reactie vanuit contractovername geen uitzondering. In 2015 heb ik ook twee contracten proberen over te zetten dit heeft toen van 22-04-2015 tot 29-05-2015 gekost met uiteindelijk succes.
icon

Beste antwoord door Hajar 11 mei 2017, 09:39

Hi Elwin,

Bedankt voor je feedback. Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de manier waarop het is gegaan. Ik zal je feedback ook zeker doorzetten naar de afdeling contractovername. Is het uiteindelijk wel helemaal goed gekomen?

Mocht je nog andere vragen hebben hierover of mocht ik je persoonlijk nog ergens bij kunnen helpen dan hoor ik het graag.
Bekijk origineel

6 reacties

Waarschijnlijk gaat T-Mobile hiervoor contractovername kosten rekenen, dat is in 2015 ook gebeurd. Met mijn bedrijf leveren wij diensten en sturen facturen als de klant de dienst als correct heeft ervaren.

De afdeling contractovername levert zeer slecht zijn dienst. Het management hiervan moet eens gaan kijken of deze baan wel voor hem of haar geschikt is. Als advies wil ik T-Mobile meegeven vervang de leidinggevende van de afdeling contractovername door een goede interim manager van ons bedrijf. Contact gegevens hebben jullie al.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Elwin,

Bedankt voor je feedback. Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de manier waarop het is gegaan. Ik zal je feedback ook zeker doorzetten naar de afdeling contractovername. Is het uiteindelijk wel helemaal goed gekomen?

Mocht je nog andere vragen hebben hierover of mocht ik je persoonlijk nog ergens bij kunnen helpen dan hoor ik het graag.
Hoi Hajar,

Nee, er is nog steeds niets gebeurd. Ook niet na de beloofde escalatie van de klantenservice, waar beloofd werdt dat is gisteren gebeld zou worden.
Reputatie 7
Badge +20
Dankjewel voor je reactie. Ik heb het doorgegeven. Ik verwacht dat mijn collega's dit verder goed gaan oppakken.
Ik heb een soortgelijke ervaring, wordt van kastje naar de muur gestuurd, iedereen zegt iets anders en beloftes worden niet nagekomen. Ach ja T-Mobile is ook afgezakt naar een lomp en log orgaan zonder oog voor een jarenlange trouwe en goedbetalende klant.
Het boeit de medewerkers ook helemaal niets, je bent een nummer en dan zeg je toch op.
Dat is nu ook mijn enige optie.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Monique,

Ik wil zeker niet dat je je zo voelt! Voor mij en ik weet zeker ook voor mijn collega's zijn alle klanten namelijk echt mensen en geen nummertjes. Ik zie dat jou op 12-07 is verteld dat de contractsovername ongeveer 10 dagen verwerkingstijd nodig heeft. Kun je me vertellen waarom je het gevoel hebt niet geholpen te worden? Dan gaan wij er natuurlijk voor zorgen dat dit netjes verloopt!

Reageer