Beantwoord

Contractovername, wanneer afgehandeld?

• 10 juni 2018
  • 3 reacties
  • 206 Bekeken

Hallo,

Enkele weken geleden (Zaterdag 26 Mei, om exact te zijn) heb ik een aanvraag gedaan voor een Contractovername. Hierbij gaat het alleen om het veranderen van de naam van mijn vader naar mijn naam. Voor dit verzoek heb ik een ontvangsbevestiging en een kenmerk nummer gekregen.

Na 15 dagen / 10 werkdagen gewacht te hebben, heb ik hier verder nog niets over gehoord, en ik zou graag willen weten wat de status hier van is. De reden hiervoor is omdat ik binnenkort een nieuwe telefoon wil nemen en mijn contract dus wil verlengen, maar dat heb ik het liefst op mijn eigen naam. Ik kan begrijpen/voorstellen dat het deze maand wat drukker is ivm. het feit dat een groot gedeelte van nederland hun vakantiegeld hebben en daar gebruik van maken, alleen had ik in ieder geval wel iets van een verder berichtje verwacht.

Graag hoor ik van u.
icon

Beste antwoord door Sam- 11 juni 2018, 13:17

Hoi hoi streammz,

Goed dat je dit voor de zekerheid bij ons navraagt. We willen natuurlijk alle aanvragen zo snel en correct mogelijk afhandelen, ook jouw contractovername!

Ik ben direct gaan kijken in het systeem en hier zie ik dat je in de tussentijd ook met één van onze collega's hebt gesproken via Facebook. Heb je na dit gesprek meer duidelijkheid gekregen? Laat ons weten als je nog aanvullende vragen hebt, want we helpen je graag verder.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi streammz,

Goed dat je dit voor de zekerheid bij ons navraagt. We willen natuurlijk alle aanvragen zo snel en correct mogelijk afhandelen, ook jouw contractovername!

Ik ben direct gaan kijken in het systeem en hier zie ik dat je in de tussentijd ook met één van onze collega's hebt gesproken via Facebook. Heb je na dit gesprek meer duidelijkheid gekregen? Laat ons weten als je nog aanvullende vragen hebt, want we helpen je graag verder.
Hallo @Issam,

Ik heb inderdaad bericht gekregen via Facebook betreft dit onderwerp, en zal het daar verder gaan oppakken.
In eerste instantie kreeg ik daar een geautomatiseerd bericht over verlengen omdat de bot daar het keyword verlengen in zag staan, dus ik twijfelde of ik wel goed zat en had het hier ook geplaatst.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Streammz,

Begrijpelijk! Je vraag stellen via de community moedigen we juist aan. 🙂 Om het overzicht te houden en miscommunicaties te voorkomen is het inderdaad verstandig om de communicatie te laten lopen via 1 kanaal. Zoals ik eerder aangaf; voor alle andere vragen en verzoeken staan wij voor je klaar. 😉

Reageer