Ik heb een zakelijk abonnement, welke mijn zoon (particulier) wil overnemen.
Formulier op de site ingevuld, id's, bankpas bijgevoegd, maar geen bevestigingsmail ontvangen.
2 weken gewacht, klantenservice gebeld.
Helaas was het niet doorgekomen, werd mij geadviseerd het nogmaals te doen, en dat ik toch echt een bevestigingsmail moest ontvangen. Niet dus(ook niet bij de spam).
Nog 3 keer geprobeerd, maar helaas, ondanks ik op de site wel de melding krijg dat het gelukt is.
Weer gebeld met de klantenservice, zou later teruggebeld worden, en inderdaad.
Toen werd mij verteld dat mijn browser (microsoft Edge) de boosdoener wel eens zou kunnen zijn, en dat ik het met (de verouderde) Explorer, of met Google Chrome moest proberen.
Het 4 keer met Chrome geprobeerd, met Safari, maar helaas geen bevestigingsmail, ondanks elke keer de melding dat het wel gelukt is.
Wederom met de klantenservice gebeld, gevraagd om een andere manier, maar ide is er niet meer tegenwoordig volgens de klantenservice. Maar ze zou het doorgeven aan een medewerker zakelijk, en die zou contact devolgende dag met mij opnemen, om eventueel de formulieren via email te sturen. Helaas is dit nooit gebeurd. Na 3 dagen wachten zelf maar gaan googlen, en de bewuste formulieren gevonden, deze ingevuld, en naar het op het formulier aangegeven email adres gestuurd, samen met de gevraagde documenten. Helaas nu een week later, nog steeds geen reactie.
Dus na 4 keer bellen, talloze keren het contractovername formulier ingevuld, nog steeds geen oplossing helaas.
Beste antwoord door Hajar
Hi
Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat mijn collega’s achter de schermen druk bezig zijn om dit uit te zoeken en op te lossen. Zij zullen contact met je opnemen zodra er meer bekend is. Excuses voor het ongemak! Dit is zeker niet de normale gang van zaken. Als je in de tussentijd andere vragen hebt waarbij ik je kan helpen dan hoor ik het graag.