Beantwoord

Contractovername zakelijk naar privé

• 3 januari 2021
  • 8 reacties
  • 359 Bekeken

• is een Top Poster
  • 5 reacties

Ik heb een zakelijk abonnement, welke mijn zoon (particulier) wil overnemen.

Formulier op de site ingevuld, id's, bankpas bijgevoegd, maar geen bevestigingsmail ontvangen.

2 weken gewacht, klantenservice gebeld.

Helaas was het niet doorgekomen, werd mij geadviseerd het nogmaals te doen, en dat ik toch echt een bevestigingsmail moest ontvangen. Niet dus(ook niet bij de spam).

Nog 3 keer geprobeerd, maar helaas, ondanks ik op de site wel de melding krijg dat het gelukt is.

Weer gebeld met de klantenservice, zou later teruggebeld worden, en inderdaad.

Toen werd mij verteld dat mijn browser (microsoft Edge) de boosdoener wel eens zou kunnen zijn, en dat ik het met (de verouderde) Explorer, of met Google Chrome moest proberen.

Het 4 keer met Chrome geprobeerd, met Safari, maar helaas geen bevestigingsmail, ondanks elke keer de melding dat het wel gelukt is.

Wederom met de klantenservice gebeld, gevraagd om een andere manier, maar ide is er niet meer tegenwoordig volgens de klantenservice. Maar ze zou het doorgeven aan een medewerker zakelijk, en die zou contact devolgende dag met mij opnemen, om eventueel de formulieren via email te sturen. Helaas is dit nooit gebeurd. Na 3 dagen wachten zelf maar gaan googlen, en de bewuste formulieren gevonden, deze ingevuld, en naar het op het formulier aangegeven email adres gestuurd, samen met de gevraagde documenten. Helaas nu een week later, nog steeds geen reactie.

Dus na 4 keer bellen, talloze keren het contractovername formulier ingevuld, nog steeds geen oplossing helaas.

icon

Beste antwoord door Hajar 4 januari 2021, 11:08

Hi @BarJo 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat mijn collega’s achter de schermen druk bezig zijn om dit uit te zoeken en op te lossen. Zij zullen contact met je opnemen zodra er meer bekend is. Excuses voor het ongemak! Dit is zeker niet de normale gang van zaken. Als je in de tussentijd andere vragen hebt waarbij ik je kan helpen dan hoor ik het graag. 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @BarJo 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat mijn collega’s achter de schermen druk bezig zijn om dit uit te zoeken en op te lossen. Zij zullen contact met je opnemen zodra er meer bekend is. Excuses voor het ongemak! Dit is zeker niet de normale gang van zaken. Als je in de tussentijd andere vragen hebt waarbij ik je kan helpen dan hoor ik het graag. 

Beste Hajar, dank je wel voor je inspanning en reactie.

Ik ben benieuwd.

Hi @BarJo 

Helaas tot op heden nog geen reactie gehad :disappointed_relieved:

Reputatie 7
Badge +20

Hi @BarJo 

Ik zie dat ze er nog steeds mee bezig zijn en ik heb in je case ook gevraagd of er zo snel mogelijk een update kan komen. Excuses dat het langer duurt!

Hi @BarJo 

Ik zie dat ze er nog steeds mee bezig zijn en ik heb in je case ook gevraagd of er zo snel mogelijk een update kan komen. Excuses dat het langer duurt!

Zonder "vervelend” te willen doen, en ook niet persoonlijk bedoeld, maar het is toch raar dat een bedrijf als T-Mobile een simpele handeling zoals deze niet in 3 weken kan oplossen?

“Druk achter de schermen bezig”.  Deze quote zie ik je bij meerdere topics plaatsen, maar waar moeten ze  druk mee bezig zijn dan? Een e-mailtje sturen met het formulier, en daarin een e-mail adres vermelden waar het het best heen kan gaan? 5 minuten werk?

Ik wil ook niet vertellen hoe een bedrijf zoals T-Mobile met (zakelijke) klanten om moet gaan, maar ik zou gewoon even binnen 2 dagen contact opnemen (door iemand die wel verstand van zaken heeft), en dan gewoon even samen met de klant bekijken hoe het formulier (met de benodigde documenten) het best op de juiste afdeling kan komen. 

Als ik zo met mijn klanten om zou gaan, denk ik niet dat ik er veel over zou houden in ieder geval.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @BarJo 

Ik kan je garanderen dat dit niet de normale gang van zaken zijn. Het gaat om een technische issue waardoor het langer duurt om het op te lossen. Ik geef je feedback ook direct door en ik weet dat ze ermee bezig zijn. Oprechte excuses voor het ongemak!

Hi @BarJo 

Ik kan je garanderen dat dit niet de normale gang van zaken zijn. Het gaat om een technische issue waardoor het langer duurt om het op te lossen. Ik geef je feedback ook direct door en ik weet dat ze ermee bezig zijn. Oprechte excuses voor het ongemak!

Wederom contact opgenomen. Ik zou weer eens terug worden gebeld.. Helaas is dit de zoveelste keer dat deze afspraak niet is nagekomen. Het wordt tijd dat ik nu gewoon oplossingen krijg in plaats van steeds weer te horen krijg dat er druk achter de schermen aan wordt gewerkt. Mijn zoon wilt dit abonnement ook graag verlengen met de Samsung galaxy s21 ultra. Als ik er zo naar kijk gaat dit zo lang duren dat hij niet mee kan doen aan de promo van de galaxy buds. Deze krijg je nu gratis bij de pre order. Hoe gaan jullie dit oplossen? En dan de tijd dat ik ondertussen al bezig ben om maar contact te kunnen krijgen en dit allemaal voor elkaar te krijgen. Wat zijn jullie van plan, ik hoor nu graag een concreet antwoord. Fijne avond nog.

Mvg

@Hajar Nu een maand of 2 verder.

Vorige maand een mail gehad (na weer zelf telefonisch contact te hebben gezocht), waarin mij verteld werd dat ze “uit coulance” mijn aanvraag met spoed zullen behandelen :joy: , en dat mijn nummer op 27 januari voor 12 uur s'middags zou worden overgezet.

Het is alleen jammer dat ze het jaartal er niet bij hebben gezet, want (je raadt het waarschijnlijk al) het abonnement (en ook de naam van de gefactureerde) is nog steeds niet overgezet.

Maar goed, ik ga er geen tijd meer aan verspillen met telefoontjes, waarin je een minuut of 10 in de wacht wordt gezet, daarna valse beloftes krijgt, en er helemaal niets wordt gedaan.

Het abonnement gaan we gewoon opzeggen en naar een telecom aanbieder overbrengen die wel iets beter met zijn (zakelijke) klanten omgaat (en nu maar duimen dat dit wel goed gaat :rofl: )

Reageer