Beantwoord

Cookies

• 27 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

Elke keer als ik op de tmobile pagina komt krijg ik de melding over cookies met de vraag of ik die wil accepteren. Als ik zeg nee bedankt dan krijg ik ze toch? Waarom dan vragen als ik niks te zeggen heb?

Werkwijze..
Ik ga naar mijn browser sluit alle tabs en gooi alle cookies weg. Controlleer nog even of er cookies zijn ..nope allemaal weg..Daarna surf ik naar tmobile, antwoord netjes nee bedankt geen cookies.. kijk bij mijn cookies ja hoor 9 cookies van tmobile.
icon

Beste antwoord door Jaimy 28 augustus 2017, 12:43

Hoi Roediman,

Ik snap dat dit voor wat onduidelijkheid zorgt!

Tijdens het bezoeken van websites, is het bijna niet mogelijk om volledig zonder cookies te werken. Sommige cookies zijn namelijk noodzakelijk om de website überhaupt werkend te krijgen en dus te kunnen bekijken. Ik raad je aan deze pagina van consuwijzer eens door te lezen. Hier staat ook uitgelegd dat sommige cookies niet te voorkomen zijn.

Hopelijk geeft mijn antwoord wat meer duidelijkheid. Als je er meer vragen over hebt, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Roediman,

Ik snap dat dit voor wat onduidelijkheid zorgt!

Tijdens het bezoeken van websites, is het bijna niet mogelijk om volledig zonder cookies te werken. Sommige cookies zijn namelijk noodzakelijk om de website überhaupt werkend te krijgen en dus te kunnen bekijken. Ik raad je aan deze pagina van consuwijzer eens door te lezen. Hier staat ook uitgelegd dat sommige cookies niet te voorkomen zijn.

Hopelijk geeft mijn antwoord wat meer duidelijkheid. Als je er meer vragen over hebt, dan horen we het graag!

Reageer