Beantwoord

CoolBlue korting

• 13 januari 2016
  • 6 reacties
  • 1207 Bekeken

In November heb ik een mail ontvangen over 10€ korting bij coolblue. Deze korting was t/m 31 Jan geldig voor zover ik weet.
Nu wilde ik die korting vandaag benutten, kom ik er echter achter dat ik de mail kwijt ben. Ik heb overal waar ik kan zoeken gezocht. Nergens te vinden.
Is er een mogelijkheid om de code te achterhalen? Of ben ik de korting voor altijd kwijt?
icon

Beste antwoord door Mitch 14 januari 2016, 15:03

Hoi Gwen,

Welkom terug op het forum van T-Mobile!

Ik kan mij voorstellen dat je het niet meer kan terugvinden. Ik zie in mijn inbox ook door de bomen het bos niet meer. Het is niet mogelijk om deze e-mails met kortingscode opnieuw te verzenden. Had je een bepaald product op het oog? Ik ben namelijk even aan een speurtocht op het internet begonnen om te kijken of er iets voor jou bij zou kunnen zitten. Je zou een kijkje kunnen nemen op deze site, ik zie daar allemaal kortingen voor Cool Blue. Ook op deze site zie ik allemaal kortingen voor Cool Blue.

Via deze site zie ik dat je per winkelnaam kortingen kunt zoeken, maar ook per categorie, bijvoorbeeld elektronica/huishoudelijk.

Ook zie ik dat er voor Otto een aantal kortingen lopen. Zoals ik het zie is Otto een redelijk vergelijkbare online shop. Ik zie op de site van Otto zelf dat er ook kortingen worden aangeboden dus het ziet er allemaal redelijk betrouwbaar uit.

Ik hoop dat er een leuke kortingsactie voor je tussenzit. Laat je even weten als je een korting hebt gevonden? Als je ergens anders nog vragen over hebt, ik help je graag. 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Hoi Gwen,

Er is wel een mogelijkheid de mail nogmaals te versturen, echter alleen een medewerker kan dit. Dus je zult even moeten wachten tot er eentje voorbij komt.

Succes!
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Gwen,

Welkom terug op het forum van T-Mobile!

Ik kan mij voorstellen dat je het niet meer kan terugvinden. Ik zie in mijn inbox ook door de bomen het bos niet meer. Het is niet mogelijk om deze e-mails met kortingscode opnieuw te verzenden. Had je een bepaald product op het oog? Ik ben namelijk even aan een speurtocht op het internet begonnen om te kijken of er iets voor jou bij zou kunnen zitten. Je zou een kijkje kunnen nemen op deze site, ik zie daar allemaal kortingen voor Cool Blue. Ook op deze site zie ik allemaal kortingen voor Cool Blue.

Via deze site zie ik dat je per winkelnaam kortingen kunt zoeken, maar ook per categorie, bijvoorbeeld elektronica/huishoudelijk.

Ook zie ik dat er voor Otto een aantal kortingen lopen. Zoals ik het zie is Otto een redelijk vergelijkbare online shop. Ik zie op de site van Otto zelf dat er ook kortingen worden aangeboden dus het ziet er allemaal redelijk betrouwbaar uit.

Ik hoop dat er een leuke kortingsactie voor je tussenzit. Laat je even weten als je een korting hebt gevonden? Als je ergens anders nog vragen over hebt, ik help je graag. 🙂
Het is niet mogelijk om deze e-mails met kortingscode opnieuw te verzenden.

Jammer dat twee andere klanten via dit Forum wel een nieuwe code hebben mogen ontvangen.
Erg oneerlijk en niet de goede service die ik van T-Mobile gewent ben.

Ik zal dan maar zoeken bij die andere codes. Ookal betwijfel ik dat er een voor mij bij zit, kortingen gelden heel vaak namelijk niet op Games. En dat is nou net wat ik wilde bestellen. Dit was namelijk eindelijk eens een leuke kortingsactie waarbij je ook Games kon bestellen!
Reputatie 6
Badge +15
Hey Gwen,

Ik snap dat je er van baalt en dat het oneerlijk over kan komen maar op het moment is het niet meer mogelijk om een kortingscode opnieuw te verzenden. Omdat we toch onze waardering voor je willen laten zien heb ik je wel €5,- factuurkorting gegeven. Van die €5,- die je minder op je factuur hoeft te betalen kun je weer een stukje van je game mee betalen! Hopelijk vind je dit een goede oplossing!

Welke Game wil je aanschaffen? Ik ben benieuwd naar wat je speelt! :8
Jammer, maar bedankt voor de 5€! Beter iets dan niets :D
Ik wilde het spel The Division aanschaffen. Lijkt me een geweldig spel. Wel nog een tijdje wachten voordat hij uit komt haha
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gwen,

Ik was niet bekend met het spel The Division, maar na wat Google werk ben ik erachter komen dat het inderdaad een super gaaf spel is! 🆒 Ik begrijp dat je hem wilt aanschaffen. Ik zie dat het spel over 2 maanden uit is dus wil ik je alvast veel plezier wensen bij het spelen van dit spel!

Mocht je ons in de toekomst weer nodig hebben dan weet je ons te vinden!

Reageer