Beantwoord

Coupon code VR Cinema ontbreekt in email

• 18 januari 2017
  • 16 reacties
  • 443 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb gisteren een kortingsbon besteld voor de VR Cinema. Vervolgens heb ik vandaag de email gekregen "Alsjeblieft, je bestelling van T-Mobile Extra" met een verwijzing naar "onderstaande coupon code". Echter, nergens in deze email is een coupon code te vinden. Control + F kan het ook niet vinden. Er staat wel een voucher id, maar daar krijg ik helaas geen korting mee. Nu moet ik contact opzoeken met T-Mobile. Heel vervelend allemaal.
icon

Beste antwoord door Amy 19 januari 2017, 10:28

Hey Anonym,

Onhandig dat dit niet helemaal goed is gegaan! 😞

Wanneer je online filmtickets aanschaft kun je daar in het betaalproces de code invoeren. Heb je al geprobeerd om met de voucher-ID-code de korting aan te vragen bij VR Cinema? Wellicht is dat gewoon de goede code!

Mocht dat niet lukken dan hoor ik het graag we zullen er dan voor zorgen dat je de code uiteraard nogmaals ontvangt!
Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Hey Anonym,

Onhandig dat dit niet helemaal goed is gegaan! 😞

Wanneer je online filmtickets aanschaft kun je daar in het betaalproces de code invoeren. Heb je al geprobeerd om met de voucher-ID-code de korting aan te vragen bij VR Cinema? Wellicht is dat gewoon de goede code!

Mocht dat niet lukken dan hoor ik het graag we zullen er dan voor zorgen dat je de code uiteraard nogmaals ontvangt!
Reputatie 2
Hi, ja dat had ik al geprobeerd maar daaarmee kreeg ik geen korting helaas.
Reputatie 2
Ook vervelend dat jullie zo traag reageren. Ik had vanavond graag met korting naar de film willen gaan.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Anonym,

Begrijpelijk dat je een snelle oplossing hiervoor wilt hebben, aangezien je vanavond naar de film wilt! We doen ons best om zo snel mogelijk te reageren, maar op het forum moet je rekening houden met een reactietijd van 24 uur aangezien het een klant-helpt-klant forum is. Ik heb de e-mail bekeken en zo te zien zou de Voucher ID moeten werken als code. Kun je deze code eens overtypen in plaats van kopiëren? Ik heb van andere klanten gehoord dat het dan wel werkt. Ik heb je voor alle zekerheid nog even deze Voucher ID via een privébericht gestuurd.

Ik hoop natuurlijk dat dit ook de oplossing voor jou is! Laat je weten of het hiermee gelukt is?
Reputatie 2
Ik heb inmiddels vanwege dit probleem mijn avondje uit verplaatst naar morgen. Ik had al eerder aangegeven dat de voucher id bij mij niet werkt als kortingscode. Ook overtypen werkt helaas niet. Uw collega aan de telefoon bevestigde bovendien dat de voucher id niet de kortingscode is en dat er een bijlage bij de email had moeten zitten met de kortingscode. Hoe kan het bij een andere klant dan wel werken met voucher id?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Anonym,

Jammer dat de kortingscode helemaal niet werkt. Ik zie dat mijn collega dit ook heeft doorgezet naar de leverancier en je zal een nieuwe code ontvangen. Dit kan wel enkele dagen duren. De voucher ID code zou wel moeten werken als kortingscode, maar blijkbaar gaat het bij deze code mis. Excuses voor het ongemak! Hopelijk kun je straks alsnog genieten van je VR Cinema uitje!
Hoi,

ik heb precies hetzelfde probleem, ik probeer met mijn voucher ID mijn korting te ontvangen maar er komt dan " error: Invalid_coupon_id" te staan, dus ik kan mijn korting die ik aangeschaft heb ook niet gebruiken. Ik heb het via mijn mobiel en laptop geprobeerd. ik heb het overgetypt en gekopieerd en geplakt maar niks werkt. hopelijk kan dit probleem snel opgelost worden. 🙂
Reputatie 5
Badge +17
Hey Amy,

Goed dat je dit aangeeft bij ons. De code zou natuurlijk gewoon moeten werken. Om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen heb ik dit voor je doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zij nemen binnen 5 werkdagen contact met je op voor meer informatie en een oplossing.

Als je in de tussentijd andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je!
Hoi Issam,

ik heb tot nu toe nog niks van ze gehoord en ik had plannen om deze week te gaan, kan ik anders een nieuwe code toegestuurd krijgen? een dat wel werkt 🙂 Dat zou top zijn!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Amy,

Ik verwacht dat je deze week nog een terugkoppeling krijgt van de leverancier. Wellicht sturen zij jou dan een nieuwe code op. Wij kunnen zelf geen code opsturen, omdat de leverancier hier verantwoordelijk voor is. Ik hoop dat je alsnog deze week kan gaan.

Houd je ons op de hoogte?
Hoi Hajar,

Ik heb nogsteeds niks ontvangen van de leverancier, niet eens een e-mail. ik betwijfel dat het gaat gebeuren. ik vind het jammer dat mijn code niet werkt, ik heb het nu ook bij andere mensen getest of het anders dan zou werken maar het werkt echt niet. betekent dit nu dat ik mijn VR cinema korting niet krijg? 😞
Reputatie 5
Badge +17
Hoi hoi Amy,

Erg vreemd dat je de code nog steeds niet hebt ontvangen. Ik ben gelijk het systeem in gedoken om te checken wat er precies heeft plaatsgevonden.

In het systeem zie ik dat je in de tussentijd ook telefonisch contact hebt opgenomen met onze vriendelijke collega's van de klantenservice. Zij hebben de voucher nogmaals op laten sturen. Heb je deze inmiddels ontvangen? Laat het ons weten Amy!
Beste Issam,

Jaa ik had nooit een probleem met het ontvangen van mijn code. Mijn probleem is dat de code dat ik gekregen heb niet werkt. ik krijg steeds een fout melding "invalide_coupon_ code" en kan zodoende mijn korting niet gebruiken. Maar er is al aan mij vertelt dat hier niks aan te doen is, dus ik ben zo te zien gewoon mijn T-mobile extra punten kwijt 😞 en ik had echt zin om naar de VR cinema te gaan.
i
Reputatie 7
Badge +20
Hi Amy,

Heel jammer dat het helemaal niet werkt. Ook niet met een nieuwe code. Ik heb daarom jouw T-Mobile Extra punten teruggeboekt en nog wat puntjes extra toegevoegd voor het ongemak. Hopelijk ben je daar wel blij mee en kun je als nog iets leuks uitkiezen uit onze catalogus. 😳
Hey Hajar,

Ik had nooit een nieuwe code ontvangen, ik kreeg hetzelfde opnieuw opgestuurd 😛 Maar bedankt dat jullie dit probleem serieus hebben genomen en mij geholpen hebben, ik vind het wel jammer van de VR cinema code maar ik vind het super tof dat ik mijn punten tenminste terug heb gekregen 🙂 dus bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Amy,

Ah oke ik was in de veronderstelling dat het om een nieuwe code ging. Verder graag gedaan hoor. Ik hoop dat je iets leuks kan uitkiezen! 🙂

Reageer